Auteur Topic: Polo turbo op 2 bar druk laten rijden?  (gelezen 2864 keer)

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Polo turbo op 2 bar druk laten rijden?
« Reactie #15 Gepost op: di, 20 dec 2005, 00:05:59 »

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Polo turbo op 2 bar druk laten rijden?
« Reactie #16 Gepost op: di, 20 dec 2005, 00:20:17 »
HALLELUJAH.... Dat wordt wel een heel snel monstertje.

4x4 is dan wel heel handig met al die pk's.
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Polo turbo op 2 bar druk laten rijden?
« Reactie #17 Gepost op: wo, 21 dec 2005, 19:15:00 »
:O

Check: Polo 20vT
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Polo turbo op 2 bar druk laten rijden?
« Reactie #18 Gepost op: do, 22 dec 2005, 10:43:10 »
waarom hij geen 1.6i16v heeft genomen!!! omdat hij dachten dat ie motors niet paste maar na wat geklets met richard is ie er goed ziek van -wanker- maar hij komt mij ook een beetje non technies over en dus vroeg ik hoe hij dit alles ging realiseren en toen vertelde die me dat hij contact had met martijn noordam en toen kwam de aap uit de mouw. hij bouwt zelf niks maar martijn zet het meeste voor hem in mekaar.. zo kan ik het ook -gert- emigste wat die niewt bij martijn kon doen was testen omdat martijn geen testbank heeft en dus gaat ie daarvoor na kronenburg..
toen ik hem vroeg of die jetta al liep op 2bar kreeg ik een appart antwqoord!! hij zei dat die niet op 2bar draaide maar 1.4 a 1,5 en dat terwijl martijn toch echt heeft gezegt dst die 2bar draaide withstupid  niet verwACHT VAN MARTIJN. 2BAR IS 2BAR EN GEEN 1,4...
ik denk dat het gewoon hetzelfde principe word als martijn z,n turbo polo en die draait ook niet op 2bar.. dus hoe die nou bij die 2bar komt blijft me een raadsel maar hij is er heilig van overtuigt dat ie de 2bar gaat halen met extreem berwerkte kop en onder blok.. -klus-  zal mijn benieuwen. hij was meer weg van mijn 16vg40... 0,5 bar en dan toch een dikke 170pk (geen turbo voor nodig -naughty- )


richard
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud