Als je het laat doen zijn het begrijpelijke prijzen. Maar als je (via dezelfde weg als de accu) een demper haalt bespaar je bijna de helft. Sloperijen moeten ze ook wel hebben voor een paar tientjes Remmen losmaken is een kwestie van even los halen, met een waterpomptang de cilinder indrukken en voorzichtig uitpompen(rempedaal), inknijpen/uitpompen enz., dan onder het rubber om de cilinder een beetje kopervet aanbrengen en de knijp/pomp volgorde nog een paar keer herhalen.
Remleidingen voorzichtig even opschuren en een beetje zinkspray oid erop spuiten.
Ik zou zeggen eerst zelf proberen en dan kan je het altijd nog laten doen. Als ik het zelf zou doen dus nog geen 100 euro.
Succes, hopelijk heb je er wat aan.
Mja zo handig ben ik niet, heb die accu gekocht via een collega op werk wiens vader een garage had en ken hem verder niet echt goed dus denk niet dat zijn vader kan helpen.
Zag idd dat een einddemper maar zo'n €75 kost bij bv winparts.
Maar goed al dat gereedschap heb ik niet en zou dan ook een brug moeten huren.
Misschien kijk ik nog ff of ik iemand kan vinden die het goedkoper wil doen maar anders laat ik het maar doen.
Heb deze auto in februari gekocht voor €175 dus dit valt nog best mee, was best een risico
.
Hoeveel werk is het eigenlijk om een einddemper te vervangen?
Anders vraag ik wat ze ervoor vragen om hem alleen te vervangen en koop ik er zelf een.