Hallo mijn naam is Mark ben 40 jaar en woon in Almelo.
Ooit was mijn eerste auto een witte polo steilheck gt (KF-80-RG) uit mijn hoofd. uit 1984.
Daar heb ik veel aan gesleuteld destijds. Ik ging daar ook mee op vakantie naar zuid frankrijk met een aanhanger en op wintersport en dan snachts weg en plankgas over de autobhan (heb snelheden gehaald van 180 met 4 versnellingsbak).
En wat is nu het geval, Ik heb er weer een.Jieeeehaaa Dit maal een blauwe (lak zo dood als een pier en dus meer wit)
Na een kleine inspectie zag ik een motorcode MH dus een 1300 (niet orgineel volgens het kenteken) Motor gestart en lopen. choke uitgetrokken en er veranderde niets (bleek niet te zijn aangesloten) maar is volgens mij ook niet nodig ivm automatische choke.
Voorzichtig een rondje gereden en hoorde in een linker bocht knakknakknak lijkt op een rechter voorwiel lager (is dit moeilijk te vervangen? pers nodig denk ik)
In het donker afscheid genomen met het idee om de volgende dag ermee naar mijn werk te rijden.
Volgende morgen gelijk starten YES. maaaaaar na een kilometertje denk ik viel die uit met of de ontsteking maar ik denk brandstof problemen omdat hij wel reageerde op pompen met het gaspedaal. In de berm beland en daar weer starten en lopen. Dus weer verder gereden maar na een kilometer weer het zelfde. en daarna nog een keer. Dit was allemaal op een 80 km weg. Daar ben ik maar vanaf gegaan en ben verder gereden over 50 km weggetjes en dat ging wel goed. Zal het dan toch iets met de brandstof toevoer zijn.
Vandaag even een paar dingen gecontroleerd en wel wat gekke dingen gezien. Daar zal ik een nieuw topic over starten.
Ook slipt de koppeling enorm als ik te snel wil optrekken (in elke versnelling), ben eigenlijk ook wel benieuwd of ik genoeg heb aan de motorcode MH om een nieuwe koppeling te bestellen.
Ook heb ik vandaag weer een proefrit gemaakt en die ging wel goed.
nu maar hopen dat ie het blijft doen.
En nu een foto proberen te uppen