Auteur Topic: Wielbouten  (gelezen 2324 keer)

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Wielbouten
« Reactie #15 Gepost op: do, 19 feb 2004, 20:22:32 »
Kan me niet voorstellen dat een LM-velg even dun is als een stalen exemplaar tpv de bouten.

WORD !!!

Weer de verkeerde bandenboer zo te lezen ...

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Wielbouten
« Reactie #16 Gepost op: vr, 20 feb 2004, 09:36:55 »
De standaard metalen velg van een polo is in het midden zo gestanst dat de bouten een stukkie in het luchtledige draaien, alvorens op het pasvlak aan te komen (ET-vlak zeg maar).


Maar we hebben de discussie gloof ik al eens met JurG40 gevoerd: Alle originele jaren 70/80/90 LM en Stalen velgen van VW (die in edgar voorkomen) zijn allemaal met de zelfde bouten te monteren.

De Zolder velgjes, Hockenheimers maar schijnbaar ook de quartet dingen.. allemaal.

De niet in Edgar voorkomende velgen (Sprinter jaha,.. ) die dus niet.. Mercedes bouten op de kop tikken,.
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Arno

  • Non-Register lid
  • Berichten: 669
  • Geslacht: Man
    • www.poohlo.web-log.nl
Wielbouten
« Reactie #17 Gepost op: vr, 20 feb 2004, 23:42:12 »
dan rijd hij wel met 2 polo's tegelijk :)

wat dacht je dan van dubbele wegenbelasting+ verzekering.


ook leuk als tie dan een parkeerbon zou krijgen, achter de ruitenwisser zal dan erg moeilijk gaan :)  :)

Offline Tommy

  • Non-Register lid
  • Berichten: 17
  • Geslacht: Man
Wielbouten
« Reactie #18 Gepost op: wo, 10 mrt 2004, 23:04:16 »
Nou, ik ben een paar tanken benzine verder en er is nog niets losgelopen. Dus ik laat het zo. Thanx voor de reacties, altijd leuk om te lezen.