Mijn MH-tje vond de lpg conversie toch niet zo tof.
Ik verloor wat water...
maar kon het lek niet vinden.
Uiteindelijk komt er nu toch wat lichtbruine toffee smurrie uit de ontluchtingsslang.
Euh. Ships.
Dus koppakkingswissel dan maar.
Ligt natuurlijk allemaal klaar in limburg
Behalve de pomp en riem.
Die zijn namelijk bij mijn weten net ingereden (+/_10.000km)
Om die nu te wisselen.....
Dus vraagje waar ik het antwoord niet op kan vinden.
Kan ik de kop er af krijgen (en er weer op) zonder de riem te lossen dus met de pomp er op en niet 'ontspannen' ?
Wil namelijk niet dat hij achteraf gaat lekken.
Voor mijn gevoel:
Als ik alle bouten verwijder zou ik dan het kopje er niet af kunnen 'kantelen' zodat ik de distri-riem ontspan.
Uieteraard nadat ik de riem en tandwielen zowel onder als boven zorgvuldig heb gemarkeerd.
Denk ik nu te makkelijk, zie ik iets over het hoofd?
Graag jullie ervaring / kennis want ik zal dit op korte termijn moeten oplossen