Koop gewoon een innovate kit. Kost wel aardig wat, maar dan heb je 1 van de beste setjes die er is die nog betaalbaar is. De innovate is ook zo ongeveer de enige aftermarket wideband controller die je opnieuw kan laten kalibreren. De andere controllers gaan altijd uit van de waardes van een nieuwe sonde, maar na een jaar of 2 kloppen die waardes dan niet echt meer. En bij de innovate kun je hem dan laten her kalibreren met die sonde. Moet hij even uit de uitlaat en dan op een knopje drukken.
In mijn peugeotje zit ook een innovate als ik het goed heb, en bij mijn broer zijn c kadett zit er ook 1 in. En heb hier zelf nog een aem liggen voor mijn ckadett, maar dat is omdat ik die bij mijn kdfi kit kreeg voor een leuke prijs(2dehands gekocht)
En heb je de plug en play versie van de kdfi voor de py motor gekocht? Ben wel benieuwd of dat wat is namelijk. Rij zelf nu al een tijdje met een kdfi op mijn peugeot, heb alleen wel eens het probleem gehad dat hij een deel van de settings kwijt was geraakt, verder werkt het best mooi bij mij.