Auteur Topic: g40 remmerij  (gelezen 2051 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
g40 remmerij
« Reactie #15 Gepost op: za, 28 jul 2007, 09:35:19 »
Een G40 remt niets beter dan een standaard Polo.

Nuja:een iets grotere vertraging t.o.v. de vierkante blokjes zal er wel zijn, maar of je nu VWI of dubbel geventileerd VWII hebt: de remvertraging blijft gelijk: alleen de kracht op 't pedaal zal mogelijk verschillen.

Overigens: bandenmaat doet ook een duit in het zakje: kleine wieltjes, platte bandjes zou in principe ook beter moeten remmen (of eerder blokkeren) dan met 16" hoepels..

maantje hebben een groter wrijvings weerstand dan de blokjes met de zelfde druk per cm2.

en jaap jij zat een avond te zoeken naar het probleem bij je polo1 .en wie gaf je de schuifmaat aan en gaf je de tip :)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Folkert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.542
  • Geslacht: Man
  • Folkert de Jong
g40 remmerij
« Reactie #16 Gepost op: zo, 29 jul 2007, 13:41:19 »
Gister eens gaan bergrennen met de audi, en hij remt eigenlijk toch wel heeel goed, alleen heb ik t id dat de bekrachtiger weinig doet, heb wel een kei-hard pedaal, kan perfect doseren alleen moetk wat harder duwen...

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
g40 remmerij
« Reactie #17 Gepost op: zo, 29 jul 2007, 16:38:31 »
bekrachtiger controleren ,motor uit pompen met je rempendaal tot ie hard aanvoelt en boven in staat (  -gert- ).
nu je rempendaal ingetrapt houden en motor starten ,nu moet je rempendaal wegzakken voor een stukje .
je hebt laagvliegers en modelvliegers .