Auteur Topic: Neue domlagers fur die grüne...  (gelezen 3408 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Neue domlagers fur die grüne...
« Reactie #30 Gepost op: zo, 05 dec 2004, 11:30:55 »
sorry maar heb echt geen zin om jouw op dit moment te bellen want je kan wel weer gaan lopen zeiken over die lange tene maar je weet best wat ik bedoel serge
ik heb helemaal geen zin om hier of waar dan ook uit gemaakt te worden voor lul of wat dan ook want ik scheld jouw toch ook niet uit of wel dan!!!! -gert-
niet elke keer af komen met je leest niet goed of je tene zijn te lang. old shit...........
gewoon niet schelden dat doe ik ook niet.
waarvoor zou ik je in godsnaam moeten bellen leg mij dat eens uit. -dunno-  jij begint hier met schelden en dan zou ik jouw moeten bellen voor verhaal te halen? nee dank je wel
maar kom niet elke keer af met die ouwe onzin van je tenen zijn te lang...
weet echt wel dat je bedoelt dat ik hier een lul bent. maar ik word niet graag een lul genoemt of dat nou hier is thuis of were the fuck ook.
ja sorry hoor maar je hebt g]me redelijk boos gemaakt om niks. want waar gaat het nu in godsnaam over.. ebay. mijn god zeg

mijn mening is nu een understatement :richard is een lul .aangezien hij te slap is om te bellen ,een plaat van 40cm dik voor zijn kop heeft ,te kennen geeft schijt aan het 86c register te hebben .schijt aan iedereen heeft en dus egocetrisch is opgesteld .

goed bij deze zijn zijn biedingen vogelvrij
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Wendy

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.370
  • Geslacht: Vrouw
  • grrrrr....
Neue domlagers fur die grüne...
« Reactie #31 Gepost op: zo, 05 dec 2004, 11:33:27 »
laat hij voor hij iets koopt eens kijken of hij het wel zelf kan monteren -wanker-
trotse mama!

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Neue domlagers fur die grüne...
« Reactie #32 Gepost op: zo, 05 dec 2004, 12:47:13 »
hallo zeg.
een fout kunnen we allemaal maken op ebay.
maar probeer het sociaal op telossen richard.
ik weet ook niet wie wie is op ebay, maar er is toch al zoveel ellende op de wereld dus kom op.
laat de polo wereld,lekker rexaxt blijven

kijk patrick die praat tenminste verstandig.
die onzin die jullie uit kramen slaat nergens op.
hoe the fuck ken ik weten wie audi nog wat is -gert-
en dus omdat ik jouw niet wil bellen serge ben ik een lul? dan zul je veel lullen in de familie hebben -wanker-
maar ik snap het punt niet zeg.
nou komt hij hier effe vertellen dat ik schijt aan het register heb withstupid  heb je mij dat horen zeggen. kheb schijt aan jouw omdat je me een lul noemt maar de rest hier die hebben mij niet uit gemaakt voor een lul met een plaat voor m,n kop.. maar goed kweet wie het zegt.

wat betreft lezen wendy ik kan zeer goed lezen maar lees alleen wat ik zelf wil.

ik heb met niemand een probleem want we rjden tenslotten allemaal polo maar om mekaar nu voor rotte vis uit te maken terwijl je me nog geen eens kent ja dan houd het voor mij ook op.
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Neue domlagers fur die grüne...
« Reactie #33 Gepost op: zo, 05 dec 2004, 12:53:50 »
maar waarom doe je dit niet bij iemand anders die over iemand van hier heen bied en wel bij mij. der zijn tenslotte nog meer mensen die erover heen bieden.
en ik deed het ook nog eens niet met opzet -gert-  denk daar maar eens over na.
heb al tegen douwe sorry gezegt dus snap eigenlijk niet goed waar jij of iemand anders zich mee bemoeit, maar goed dat zal wel aan m,n tene liggen dan
 -naughty-
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Neue domlagers fur die grüne...
« Reactie #34 Gepost op: zo, 05 dec 2004, 13:03:00 »
Gezelligheid kent geen tijd.

Gezeur/neuzel/scheld wel.


Denk dat de meningen ondertussen wel duidelijk zijn, meer flame niet echt nodig schat ik zo.

Als men verder wil babbelen over de domlagers: open nieuw topic aub. Deze zit op slot
Mijn wagenpark Fix what ain't broken