Wie weet waarom de G40 uni-balls heeft ipv rubbers in de BINNENSTE querlenker bevestigingspunten?
Die rubbers doen toch niets? Haal eens een querlenker onder je auto vandaan, en je zult zien: binnenste rubber volledig intakt, buitenste rubber: uitgeslagen, beschadigd of in iedergeval 'gebruikt'
Een G40 draagarm heeft een Unibal ipv een rubber, maar alleen aan de BINNENKANT. Waarom niet aan de buitenkant?
En daarbij: een draagarm zou toch ook alleen op en neer moeten bewegen (en niet van voor naar achter).. dus waarom dan Unibal?
Zou het niet beter zijn de bevestiginspunten alleen 'scharnierend' te maken over 1 as, zonder speling over de andere?
Nu heeft PowerFlex hier wel 'teflon' of 'werkstof' 'bushes' voor (rubberts),..
Zie plaatje;
maar:
kosta quanta?(inclusief verzend kosten, of zijn er nederlandse 'dealers') en hoe krijg je dat erin? De rubbers geven mee en zijn daarmee 'pers-baar' maar hoe zit dat met telfon bussen?
Ennuh: Ze adverteren alleen met MK3 G40 .... zijn de afmetingen van de buitenste rubbers (nummer 1 op 't plaatje) wel gelijk aan 'standaard' draagarmen?