De kop zit er net pas weer op,met nieuwe kopbouten en koppakking orgineel vw,dus lijkt me niet zo handig om t er weer uit te halen.
De drijfstanglagers heb ik vervangen en die waren redelijk, cilinders ook gecontroleerd en zien er perfect uit,maar ik denk,controleer ze ook even van de krukas,de hoofdlagers dus.
Daar zat dus wel wat slijtage aan,dus die wil ik vervangen,maar dat word lastig zonder luchtsleutel..........
De g lader had en lekke kering en heb dus olie het blok in gegooid en vandaar dat t was aan t slijten is gegaan,maar de cilinders zijn gelukkig goed,dat zal wel komen doordat de olie er boven weer in gegooid is,serge vertelde al dat ik alle schaaltjes los kon halen,pomp eraf en dan de koppeling intrappen zodat ik t allemaal kon vervangen.
Dat ben ik ook van plan alleen heb ik nog t probleem luchtsleutel,maar die zijn er ook elektrisch,en die wil ik dan wel ff huren voor een paar daagjes,want dan kan ik ook de momentsleutel weer trug geven........Hoop dat ik t snel voor elkaar kan krijgen.
arno