Auteur Topic: Stoel wil niet naar voren klappen,kabeltje mist...  (gelezen 1308 keer)

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Stoel wil niet naar voren klappen,kabeltje mist...
« Reactie #15 Gepost op: vr, 02 jul 2010, 09:06:53 »
http://wiki.fok.nl/index.php/Tvp  -dunno-

het vervuilen van een topic zodat je met één zoekterm de topics terugvindt als ik het goed begrijp....

Offline Dengaman

  • Non-Register lid
  • Berichten: 71
Re: Stoel wil niet naar voren klappen,kabeltje mist...
« Reactie #16 Gepost op: vr, 02 jul 2010, 09:12:38 »
Terug Vind Post...

Omdat ik namelijk hetzelfde probleem ontdekte gister. Had een 2e hands interieur gekocht omdat de bestuurdersstoel gebroken was (hoe krijg je het voor mekaar) en na het monteren kwam ik er achter dat het mechanisme maar half werkt op de bestuurdersstoel en zag er een stukje gebroken kabel onder hangen...

Maar aangezien 1 uur vrij laat ik aangezien ik om 5 uur weer op moest had ik ze even gemarkeerd voor vandaag ;)

Maar terugkomend, heeft iemand nog de rechterkabel van een bestuurderstoel (van achter gezien) voor me liggen? Dat zou me echt super helpen !

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Stoel wil niet naar voren klappen,kabeltje mist...
« Reactie #17 Gepost op: vr, 02 jul 2010, 09:15:03 »
handuuuug

bij mij werkt de verstelling van de achterleuning van de bestuurdersstoel niet. Wel als ik de leuning in de goede richting duw, dan doet ie t goed. Maar als je in de stoel zit en je wil m naar voren doen, slipt de knop door als het ware, Is hier een oplossing voor? Gezien t kabeltje dan wel goed moet zijn, anders zou ik niks meer kunnen stellen, toch?

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Stoel wil niet naar voren klappen,kabeltje mist...
« Reactie #18 Gepost op: vr, 02 jul 2010, 09:18:36 »
Dat heeft niets met het kabeltje te maken, die is alleen maar nodig bij het ontgrendelen van de leuning (en dat zou je niet nodig hebben als je zelf nog in de stoel zit, of je moet jezelf op willen vouwen...) :D

Knop die doorslipt; nieuwe knop monteren. Die knop zit met 1 schroef vast.
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983