Even dit topic gebruiken omdat ik nu de eigenaar ben van dit setje.
Dit setje komt lopend, maar ongesynchroniseerd, van een 1.4 en gaat op een 1.3
Wat te doen voor/na plaatsing? Zoiets als onderstaande?
1**géén aansluiting(vacuumslang) van de paddestoel naar 1 van je runners!
2**Alle openingen op de runners afdoppen, behalve de aansluiting naar je rembekrachtiger
3**CO schroeven open draaien (3 halve slagen)
Dit zijn de "verzonken" schroeven die het dichtste bij het inlaat spruitstuk zitten toch?4**sproeierdiameter 1.5mm (150), check ook even de maat van je stationair sproeiers.
Zijn nu 1,6 mm Daar nog iets aan doen?5**alle vulringen weghalen onder de naald (begin maar weer bij het begin)
Nu drie ringen6**carbs stellen zodat de vlinderkleppen bij het eerste progressiegat staan
7**check of ze synchroon staan
8**starten+warmlopen/rijden;
9**ontsteking bij 1000rpm afstellen op 15 graden voor BDP
10*Rijden met die hap en waarschijnlijk ervaren dat er bovenin 'geknepen/gesmoord' wordt
11*Vulringen onder de naald leggen, weer rijden, totdat er in het hele toerengebied pauwahhh is
12*