Auteur Topic: Sprinter ic  (gelezen 1175 keer)

Offline scully

  • Non-Register lid
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Man
Sprinter ic
« Gepost op: di, 18 mei 2004, 15:50:15 »
Zijn er ook mensen hier die een sprinter intercooler op hun G40 hebben gemonteerd?Volgens mij is het nogal veel werk en als iemand mij zou kunnen vertellen wat voor slangen ik bijv. nodig ben, zou het zeker vergemakkelijken.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Sprinter ic
« Reactie #1 Gepost op: di, 18 mei 2004, 19:08:40 »
ben?

heb! :-)

Maar goed: als je je nu al zorgen maakt over de slangen,. zou ik al helemaal niet denken aan de ombouw die nodig is voor de intercooler..

Hint: kijk eens bij projecten-> 1.6 Turbo... zie hoe marcel zijn front verbouwd voor de BMW E30 intercooler.
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline scully

  • Non-Register lid
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Man
Sprinter ic
« Reactie #2 Gepost op: di, 18 mei 2004, 22:00:45 »
Het is niet zozeer dat ik mij zorgen maak om de slangen, zou gewoon makkelijker zijn als iemand zou kunnen zeggen van die en die slang moet je hebben.Ik maak me meer zorgen om de carroserie waar de slangen nog doorheen moeten.Iemand daar ervaring mee?

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Sprinter ic
« Reactie #3 Gepost op: wo, 19 mei 2004, 00:00:25 »
....

Hint: kijk eens bij projecten-> 1.6 Turbo... zie hoe marcel zijn front verbouwd voor de BMW E30 intercooler.

-dunno-  -dunno-  -dunno-  -dunno-  -dunno-
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Marcel86c

  • L86C-0034
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.163
  • Geslacht: Man
Sprinter ic
« Reactie #4 Gepost op: wo, 19 mei 2004, 21:30:22 »
Ik heb er geen ingebouwd in een polo, wel gepast. daarna snel aan de kant gezet.
Ik weet niet of je bij de 2f meer ruimte (breedte) hebt als bij een polo 2. Ik heb in iedergeval voor een BMW koeler gekozen, die past ook niet in een polo 2 -klus-  -naughty-
Impossible isn't a fact, it's an opinion.