Goede nacht heren,
Na enige tegenslagen loopt de motor eindelijk!
De 40mm carbs van thomas waren niet meer bruikbaar! de membranen waren naar de klote
Dus het spruitstuk en carbs overgezet van het oude blok (36,5). en liep gelijk een stuk netter!!
maar zoals al verwacht zijn de sproeiers aanzienlijk te groot!! weet niet welke maat serge die als laatst had opgeboord?
hoe kan ik ze nu het beste verkleinen dicht solderen? maar hoe?:$
Ook overleed mijn ontsteking volledig (hall sensor + meeneem nok!) dus gouw nog naar de sloop niks gevonden! ja een dood simpele onsteking met hall gever zonder vervroeging! hier loopt hij dus wel momenteel mee!
ook zou ik graag de dbilas nok erin gooien! maar hoe stel ik die het beste af? zodat de timing exact klopt?
en welke ontsteking zou ik het beste kunnen nemen!??!
voor de rest rijd hij aardig! soms smoort die maar dat komt door het extreem te rijke mengsel air-fuel meter geeft maximaal rich aan!
hopelijk kunnen jullie mij nog wat verder helpen voor de finetuning