Auteur Topic: Probleem  (gelezen 978 keer)

Offline Polo_coupe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 117
  • Geslacht: Man
Probleem
« Gepost op: ma, 23 apr 2007, 09:42:04 »
Hey allemaal.
Gister kwam ik tot de ontdekking dat mijn tank lek is. Tja ouderdom denk k. Ik weet nog wel een imitatie handel waar ik die tank vandaan kan halen, dat is het probleem niet. Maar mijn polo is 40mm verlaagd en sta op lage bandjes. Krijg ik geen problemen als ik er weer een goede tank onder doe. Nu zit er namelijk een enorme deuk in. Heeft iemand wel is zn tank eronderuit gereden?
Dat filmpje van blik op de weg dat die polo zn tank lek reed wil ik niet graag naar doen.
MVG Henri
Coupe all the way

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Probleem
« Reactie #1 Gepost op: ma, 23 apr 2007, 09:58:44 »
Tank is zelden lek door schade, vrijwel altijd door doorgerotte vulhals.
Op die prutser in dat filmpje na heb ik nog niemand een tank lek zien rijden.

Offline FoZ

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.441
  • Geslacht: Man
  • Niek
Probleem
« Reactie #2 Gepost op: ma, 23 apr 2007, 10:05:27 »
Bij mij moeten eerst andere delen de grond raken voordat de tank aan de beurt is  :D

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Probleem
« Reactie #3 Gepost op: ma, 23 apr 2007, 10:37:08 »
die rasta G40 was behoorlijk verder verlaagd dan 40mm.

Het is eerder je uitlaat/tunnelversteviging of bodem die in aanraking komt met de aarde

Gewoon vervangen dus!

Ehm, eigenlijk was 2006 het jaar van de lekke tank; je bent dus aan de late kant :D
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
Probleem
« Reactie #4 Gepost op: ma, 23 apr 2007, 12:03:56 »
Waar zit de deuk, in de tank zelf of in de vulhals?
In de vulhals zit namelijk altijd een deuk.

Offline Polo_coupe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 117
  • Geslacht: Man
Probleem
« Reactie #5 Gepost op: ma, 23 apr 2007, 18:34:44 »
Er zat echt een deuk in mijn tank. Alsof hij de krik eronder heeft gehad. Ik zal morgen is kijken of t niet de vulhals ik. Maar t lijkt er niet op. Het lek meer vanaf de andere kant van de tank.
Coupe all the way

Offline Polo_coupe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 117
  • Geslacht: Man
Probleem
« Reactie #6 Gepost op: ma, 23 apr 2007, 18:41:07 »
Ik belde vdaag hartsant (imitatie handel) en die zei dat er een injectie tank was voor polo's van 89 8ste maand tot 94. Ik rij een polo uit 89 5e maand met NZ. Zit er zoveel verschil dan tussen een 2 en 2F tank?
Coupe all the way

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
Probleem
« Reactie #7 Gepost op: ma, 23 apr 2007, 19:21:54 »
blijkbaar
anders waren ze wel hetzelfde geweest!!!

gr maikel

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.899
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Probleem
« Reactie #8 Gepost op: ma, 23 apr 2007, 19:29:32 »
Huh.....injectietank is een injectietank........ik ken/weet geen verschillen.
Ach ja: die materialenboeren kunnen niet alles weten joh.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Probleem
« Reactie #9 Gepost op: di, 24 apr 2007, 21:20:48 »
Precies.

Injectie-tank = injectie tank.

Al zit er misschien nog wel verschil tussen 'loodvrij en niet lood-vrij'

Deuk in de tank heb ik ook gehad trouwens; Bij de 2-tone (60/60) maar waardoor? No Idea. Was ook niet lek.

Die malloot die z'n tank lek rijdt, lag wel 'redelijk laag', maar hij reed vooral eerst z'n uitlaat onder de auto uit; Die was van het type 'lomp en onbenullig'. Die uitlaat hing vast ook 'heel netjes', vandaar dat ie eronderuit kwam, en daarbij de tank lek trok.
Mijn wagenpark Fix what ain't broken