Auteur Topic: Koppakking  (gelezen 1232 keer)

Offline Joscha

  • Non-Register lid
  • Berichten: 154
  • Geslacht: Man
  • Houston, we´ve had a problem
Koppakking
« Gepost op: wo, 11 aug 2004, 21:31:25 »
JA,  200 km verder met dubbele solex en nu al geen koppakking meer
 dat wordt weer een uur sleutelen !! vermoedelijk doorgeslagen tussen 3" en 4"cilinder
mooi als je een stuk gereden hebt dan loopt de benzine uit de vierde carb op de uitlaat !!!!   -klus-
" I see smoke on the left side "

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Koppakking
« Reactie #1 Gepost op: wo, 11 aug 2004, 22:36:24 »
Goed bezig Joscha!  -thumbsup-  -boehoe-
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Koppakking
« Reactie #2 Gepost op: wo, 11 aug 2004, 23:26:12 »
JA,  200 km verder met dubbele solex en nu al geen koppakking meer
 dat wordt weer een uur sleutelen !! vermoedelijk doorgeslagen tussen 3" en 4"cilinder
mooi als je een stuk gereden hebt dan loopt de benzine uit de vierde carb op de uitlaat !!!!   -klus-

carbs nakijken ,vlotter loopt over
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Joscha

  • Non-Register lid
  • Berichten: 154
  • Geslacht: Man
  • Houston, we´ve had a problem
Koppakking
« Reactie #3 Gepost op: di, 17 aug 2004, 21:55:38 »
hoe krijg ik het goed !!! als ik iets te veel gas geef dan houd hij eerst in
en dan gaat hij na wat stooten er als een speer van door,
 ook al weer retour aangesloten maar niets helpt hoe krijg ik het spul goed en in een (zuinige toestand ) !!!!!!
andere remlucht sproeiers of zo !!!! -boehoe-
" I see smoke on the left side "

Offline Marcel86c

  • L86C-0034
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.163
  • Geslacht: Man
Koppakking
« Reactie #4 Gepost op: di, 17 aug 2004, 23:06:04 »
Citaat
hoe krijg ik het goed !!! als ik iets te veel gas geef dan houd hij eerst in
en dan gaat hij na wat stooten er als een speer van door,


Dat zijn Webers -dunno-
....of natuurlijk Solexen of dellorto's.

Het enige wat je er aan kan doen is een kleinere venturi monteren. Allen dan verlies je weer bovenin -boehoe-

Lang leven het CARBURATEURGAT -wanker-



Impossible isn't a fact, it's an opinion.

Offline Ron polo1f

  • Non-Register lid
  • Berichten: 116
  • Geslacht: Man
Koppakking
« Reactie #5 Gepost op: wo, 18 aug 2004, 16:34:08 »
JA,  200 km verder met dubbele solex en nu al geen koppakking meer
 dat wordt weer een uur sleutelen !! vermoedelijk doorgeslagen tussen 3" en 4"cilinder
mooi als je een stuk gereden hebt dan loopt de benzine uit de vierde carb op de uitlaat !!!!   -klus-

ik weet niet hoe oud die carbs van jou zijn, dit kan n.l. komen doordat je vlotter van de desbetreffende carb lek is. heb dit n.l. zelf al eens gehad bij een weber dcoe carb. van een ouder type, deze had geen piepschuim vlotter maar een exemplaar van koperplaatwerk, welke hol zijn van binnen. dit is makkelijk te controleren als je hem eruit pakt en ermee rammelt mag er zich geen benzine in bevinden, deze blijft anders door zijn gewicht (met evt. benzine erin) onderin de vlotterkamer liggen waardoor de vlotternaald niet afsluit en dus overloopt.  was vaker bij die dingen. dit is wel makkelijk op te lossen door hem gewoon te solderen (uiteraard nadat de benzine verwijderd is) het kan ook zijn dat je vlotternivo gewoon te hoog is, dit merk je meestal als je een bocht doorgaat en weer gas geeft. waardoor de benzine dan gewoon in je cilinder "gekotst" word,  vandaar dat schokken
   -thumbsup-
Ron
fuck stock.....................customize

Offline Wendy

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.370
  • Geslacht: Vrouw
  • grrrrr....
Koppakking
« Reactie #6 Gepost op: do, 19 aug 2004, 11:35:14 »
hoe krijg ik het goed !!! als ik iets te veel gas geef dan houd hij eerst in
en dan gaat hij na wat stooten er als een speer van door,
 ook al weer retour aangesloten maar niets helpt hoe krijg ik het spul goed en in een (zuinige toestand ) !!!!!!
andere remlucht sproeiers of zo !!!! -boehoe-

je kunt niet tunen en zuinig rijden, dan gaat je blok weer kapot! wwes blij met 1 op 10 met webers.
trotse mama!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Koppakking
« Reactie #7 Gepost op: do, 19 aug 2004, 22:32:06 »
webers zijn pas zuinig bij een vaste stand van hety gaspendaal en bij constant toeren .voior de rest niet
je hebt laagvliegers en modelvliegers .