Auteur Topic: Golf gt 1.4 turbo+compressor  (gelezen 2227 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Golf gt 1.4 turbo+compressor
« Reactie #15 Gepost op: do, 15 sep 2005, 18:34:31 »
ik kan best lezen maar kan je ook verzekeren dat dat onderblok dus ook nie past
daar gaat het nu juist om!!!!!!
over boeren slimheid gesproken
het onderblok van die 1.4 compresor turbo is waarscheinlijk totaal anders dus niet pas en ook niet te verwisselen!!!!!!!!!!!!!!

gr maikel

steunen passen op de motorsteune van de 86c .rest is aan te passen .tunen is niet alleen kant en klaar schroefwerk..

dussssssssssss
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Nielzzz

  • L86C-0065
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.211
  • Geslacht: Man
  • Niels Derksen
Golf gt 1.4 turbo+compressor
« Reactie #16 Gepost op: do, 15 sep 2005, 19:04:52 »
Jongens morgen allemaal 1 bestellen  -wanker-...



Ik heb een sleutelplek!!!

Offline Wendy

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.370
  • Geslacht: Vrouw
  • grrrrr....
Golf gt 1.4 turbo+compressor
« Reactie #17 Gepost op: vr, 16 sep 2005, 08:06:59 »
nog niet op voorraad bij vege motoren...
trotse mama!

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Golf gt 1.4 turbo+compressor
« Reactie #18 Gepost op: vr, 16 sep 2005, 09:26:59 »
nog niet op voorraad bij vege motoren...

Douwe : kost dat ?  -naughty-

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
Golf gt 1.4 turbo+compressor
« Reactie #19 Gepost op: vr, 16 sep 2005, 19:23:10 »
Citaat
Onderblok van een ibiza of golf past wel! Zorg voor de zelfde compressie uitlaatspruitstuk zal wel passend te maken zijn voor de normale 1.3 kop of deze kop is passend te maken voor de 1,4 onderblok. Ik heb er wel vertrouwen in!


jorp dat zijn dezelfde smalblock van vw al polo 86c en 6n.
golf 4 word al anders

maar ik geloof nooit dat de steunen allemaal hetzelfde zijn die van een fsi is ook helemaal niet gelijk in geen enkel opzichte met de oude bigblock motoren.

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Golf gt 1.4 turbo+compressor
« Reactie #20 Gepost op: za, 17 sep 2005, 08:59:10 »
Snap je wel wat wij bedoelen? We snappen dat die nieuwe "smallblocks" anders zijn.  Naja genoeg erover.

Nu kost een turbo setje voor een polo al gouw 1350 euro! Nu is er dus een originele uitlaatspruitstuk voor turbo voor een smallblock met, denk ik, wat aanpassingen. Klopt toch?
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Golf gt 1.4 turbo+compressor
« Reactie #21 Gepost op: za, 17 sep 2005, 10:18:52 »
Psies, dat is wat ik met m'n vorige opmerking wilde zeggen. ->

Basisblok is nog steeds dezelfde als die van alle andere smallblocks, toch ?

Trouwens het belankrijkste voor de "tuningswereld" is natuurlijk dat je nu kunt beschikken kunt over een Lader met elektromagnetische koppeling/poelie in combinatie met een turbo....

Let the games begin  -klus-





Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.895
  • Geslacht: Man
Golf gt 1.4 turbo+compressor
« Reactie #22 Gepost op: za, 17 sep 2005, 11:41:30 »
klinkt allemaal wel leuk.
er zal vast een of ander manier voor mekaar tekrijgen zijn.
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2