Dus..... APK zit weer op, op Nonspeed weer hoop moois gezien en inspiratie opgedaan voor het zwarte monster.
Dus binnenkort maar weer eens verder met sleutelen.
Momenteel loopt de temperatuur bij file rijden op naar 100 a 110 graden voor de koelvin begint te draaien.
Nou wou ik graag eens even weten of een 2F GT met 3F blok standaard een 1 of 2 traps thermoschakelaar gemonteerd heeft zitten.
Via mijn vraagbaak kom ik daar niet echt achter, aangezien die op elektrisch gebied vrij onduidelijk is.
Ik heb namelijk zo te zien wel een 1 traps thermoschakelaar, en een 2 traps stekker aansluiting (plaats voor 3 draden), maar er zitten er maar 2 in...
Weet iemand wat standaard was bij een '91 GT ?
En heeft er iemand een paar duidelijke schema's van beide gevallen ?
Zit er namelijk stevig over te denken om het werkend te maken als 2 traps, maar het beste schema wat ik kon vinden op internet is in het russisch, en das bij mij een beetje roestig de laatste tijd...
Komend voorjaar dus weer ff flink aan de sleutel,
- Project Koelsysteem reviseren / upgraden.
- Cilinderkop Revisie en Distributie.
Onderhand tijd voor een project pagina....