Auteur Topic: Geluid van rembekrachtiger (denk ik) + ruitensproeier achter + handremschakelaar  (gelezen 1181 keer)

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Geluid van rembekrachtiger (denk ik) + ruitensproeier achter + handremschakelaar
« Reactie #15 Gepost op: wo, 17 mrt 2010, 19:34:00 »
klopt, maar ik zal dat moeten laten doen, omdat ik er zelf echt niet aan wil beginnen. Ik wil er ook niet op bezuinigen, maar ik wilde enkel t advies van de keurmeester opvolgen ;)

Offline Sieperman

  • L86C-0151
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.044
  • Geslacht: Man
  • Siep Anne Visser
Re: Geluid van rembekrachtiger (denk ik) + ruitensproeier achter + handremschakelaar
« Reactie #16 Gepost op: wo, 17 mrt 2010, 22:29:33 »
Ik ben niet zo bang voor lichte aantasting van de remleidingen, als het goed is heeft de keurmeester inderdaad de roest van de leidingen gekrabt om te kijken of er sprake is van inpitting. Als de keurmeester het vervolgens goedgekeurd heeft heeft ie of een groot hart, of het valt mee met de staat van de remleidingen.
Die nieuwe remleiding is van een zachter materiaal dan de originele, dit spul buigt heel goed en het knikken valt wel wat mee, 't is geen pvc buis. Het enige wat je echt nodig hebt is een velssetje om een kraag op de leiding te maken.
Oo=o=oO

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Geluid van rembekrachtiger (denk ik) + ruitensproeier achter + handremschakelaar
« Reactie #17 Gepost op: do, 18 mrt 2010, 14:48:52 »
Sproeier is simpeler dan ik dacht. Blijkt dat het sproeikopje gescheurt is, waardoor ie dus niet klemt op de houder. Hierdoor schiet ie er gewoon weer af als er druk op zit, dusja dan loopt de vloeistof gewoon over de carosserie naar beneden. Dus kijken voor een nieuw kopje, of de oude repareren.

Handremschakelaar blijft gewoon hangen, gaat te ver de behuizing in en ik kan er niks aan veranderen, heb m nu even los gehaald en er een fototje van gemaakt hoe ie zit (zonder plasic behuizing) als ie vast blijft hangen. Denk dat ik met een andere schakelaar beter af ben.