Auteur Topic: interieur.. welke past?  (gelezen 603 keer)

Offline Classicpolo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 45
  • Geslacht: Man
  • Mark Fiddelaars
interieur.. welke past?
« Gepost op: zo, 21 mrt 2010, 16:52:53 »
Beste polo'ers.... -gert-

heb even een vraag het interieur van mijn polo sedan '89 is niet meer in top staat.
graag zou ik willen weten welke interieur's van welke andere types er ook in passen..
En hoe het dan zit met bevestiging en dergelijke.. -klus-

Alvast bedankt Mark -naughty-

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: interieur.. welke past?
« Reactie #1 Gepost op: zo, 21 mrt 2010, 17:10:44 »
als je het enkel over de stoelen en achterbank hebt, volgens mij zitten daar niet veel verschillen in (iig voorstoelen zeker niet)
Deurkaarten zullen ook overeen komen, maar de achterpaneeltjes zal denk ik wel verschil in zitten.

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: interieur.. welke past?
« Reactie #2 Gepost op: zo, 21 mrt 2010, 17:15:38 »
Achterbank kun je alleen van een 2F classic pakken. De hoogte is volgens mij van de rugleuning meer dan die van een coupe/steilheck. Voorstoelen passen wel.

Deurpanelen zouden ook uit een 2F coupe moeten passen. Misschien dat je de achterste puntjes van de achterpanelen  wat moet aanpassen.

Deurkaarten van een 2F icm met polo 2 dashboard passen ook alleen zou je ze iets moeten in deuken. Als je voor 2F interieur gaat neem dan alle rubbers en  bevestigings delen mee. Ook de beugeltjes voor de binnenuitverstelbare spiegels.
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Vinkees

  • L86C-0129
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.998
  • Geslacht: Man
  • Ronald Vinke
Re: interieur.. welke past?
« Reactie #3 Gepost op: ma, 22 mrt 2010, 12:01:15 »
Deurpanelen van Steilheck type 2, coupe type 2 is allemaal zo over te zetten idd  -thumbsup-
Voorstoelen van type 1, 2 en 2F moet ook geen probleem zijn.

Achterbank weet ik niet, (en dat terwijl ik sedan en coupe heb  -oops-)
achterbank van sedan heeft van die ingebouwde hoofdsteunen, maar dat hoef ik je vast niet te vertellen haha..

Stoelen van 2F zijn trouwens ook wel zo over te zetten geloof ik..
Verder weet ik niet of stoelen van een scirocco of golf 2 ook zo over te zetten zijn?
Golf 1 in ieder geval niet.. (ze passen wel, maar de hendel om de stoel naar voren en achteren te schuiven zit aan de verkeerde kant :S)

Maar vraag van deze kant: Wat voor interieur had je in gedachten?
Beter 10 Polo's op de oprit, dan 1 op de sloop..