Wacht: Juist die enorme grote connector achterop de zekeringkast kan je gemakkelijk (met een punch-tooltje) loshalen en terugzetten. Onlangs voor mijn 2 G40 een (waarschijnlijk GK) binnenkabelboom pas gemaakt.
De stekkers die vanuit binnen náást de zekeringen weer terug het motorruim ingaan (motor + verlichtingskabelboom) zijn met ronde steekstekkers uitgevoerd: daar hadden we een stuk meer moeite mee om deze los te peuteren en weer vast te klikken.
Veel hulp gehad aan dit duo: TE 224 en TE 225 ( scrollen, roze en groen midden rechts ).
http://www.midlock.nl/Adobe_Midlock/I_02.pdfBeide ( ronde en normale ) stekkertypen kregen we hiermee *uiteindelijk* los.
Wat Jorp ook al zei: De rood-gele voor de brandstofpomp (zekering 1) was bij de vroege 2 kabelboom helegaarnie aanwezig. Daarnaast zat er iets op zekering 2 niet lekker (mistlampen). Ook de bedrading van het remlicht, de ruitensproeierpomp en de uitlezing van de computer kúnnen verschillen. De bedrading van het contactslot verschilde trouwens ook, maar dat heeft tot nu toe niet tot problemen geleidt.
Wat Serge ook al zei: Veel *heel veel* kleuren zijn gewoon gelijk voor 1 functie. Ik ben maar 1 draad tegengekomen die echt een andere kleur had vóór en ná de stekker.