Beste Rutger
Dat verklaard een hele hoop.
Als je nieuwe blokken en schijven monteerd heb je de remcilinder waarschijnlijk terug geduwt.
Omdat de schijven en de blokken dunner worden door slijtage komt de cilinder verder uit zijn houder,
oftewel naar buiten toe.
Als je dan de cilinder terugduwt stijgt je remvloeistofniveau in het reservoir.
Ook is het zeer verstandig om je remmen fatsoennlijk te onluchten en op druk te hebben.
Vraag je je meid even om je een mnuutje of 5 a 10 langzaam op de rempedaal te trappen als jij
ja zegt/aanwijzing geeft wanneer ze de rempedaal inmoet trappen terwijl je mijn eerder geposte uitleg volgt.
Succes Ermee
<sarcastische Humor-mode ON
, het is tenslotte 3 uur snachts op me werk.>
Ps kleine tip.
Mocht het je niet lukken,
Verkoop je Polo,
Koop een fiets
,
monteer er een vlaggetje op zodat iedereen je ziet,
en klem een Speelkaart met een wasknijper tussen de spaken.
en breng die bij een lekke band naar de fietsenmaker.
Voor sommige mensen is het dan gewoonweg niet weggelegd...
<sarcastische Humor-mode OFF
, het is tenslotte 3 uur snachts op me werk.>
Succes ermee en een fijne nacht, ik moet nog 4 uur.