Net met een flink portie geduld toch nog eens een poging gewaagd de boutjes van de remcilinders los te krijgen. Eerst schilfertje voor schilfertje de roest zoveel mogelijk uit het inbusboutje gekrabt. Toen flink nagespoeld met WD40, de inbussleutel goed positioneren en langzaamaan een inbussleutel erin getikt. En waarempel, ik heb ze allevier los kunnen krijgen!
Hier ben ik erg blij mee. Nu wachten op het setje van eBay en dan hopen dat de remleiding een beetje los wil van de cilinder. Ik had al een open ringsleutel gehaald, maar niet de juiste maat. Die gaat dus terug.
Aangezien ik vol goede moed zat ook nog maar eens een poging gewaagd het hitteschildje boven het spruitstuk los te halen. Ook dit is gelukt, al zijn er wel twee boutjes in het spruitstuk blijven zitten. Die zijn echt verroest. Vervolgens trof ik dit aan:
Hoort er een kier tussen spruitstuk en blok te zitten? Ik kan namelijk niet zien hoe diep deze is.