Helemaal onder: interval
Een omhoog: nulstand
enzovoorts.
Dat is bij mij 87-er het geval
Helemaal onder doet niks bij mij. Nulstand werkt perfect.
De twee standen daarna lijken te werken, maar ik weet niet of de snelheid klopt. Ik mis de snelste stand in ieder geval.
Nee...van 2F naar 2 dashbord
En de hendels bestaan uit 2 delen,links en rechts.
Correct. Ik ga in mijn Polo 2 van een 2F dashboard naar een 2.
Is je linkerhendel niet voorbij het grootlichtpalletje geschoten? Is de dimmer nog wel goed? Je lijkt zeker een massa-probleem te hebben. Zitten de stekkers overal wel voldoende stevig aangeschoven? Hoe heb je de overgang gemaakt van Polo 2-stekkers naar 2F-kabelboom, aangezien je geen hele kabelboom wilde wisselen? Lijkt me het zwakste punt?
Bij dit soort klussen moet je er altijd van uitgaan dat je niet in een dag of 3 klaar bent...
Linkerhendel lijkt goed te zijn. Dimmer/schakelaar zou wel eens voor problemen kunnen zorgen. Die ga ik voor de zekerheid maar vervangen.
De overgang maak ik door de kabelboom vanaf de zekeringkast te vervangen. Ik heb twee stekkers omgesoldeerd. Die voor het contactslot (niet wetende dat de stuurhendels niet gingen passen) en de stekker voor aansluiting op de kabelboom die naar achteren loopt.
Ik had inderdaad gedacht dat ik aan drie dagen wel voldoende zou hebben. Duidelijk een leerpuntje.
Heb je in de tellerfolie niets kunnen ontdekken? Het probleem dat jij beschrijft heb ik niet gehad, alleen het knipperlichtlampje wat slechts werkt bij regenachtig weer...
Ben toch bang dat die lichtschakelaar niet helemaal fris meer is.
Tellerfolie lijkt goed te zijn. Ik ga voor de zekerheid maar achter een andere schakelaar aan.
Wat ik alleen erg vreemd vind is dat de auto niet meer aan wil slaan. Bij het omdraaien van de sleutel hoor je de startmotor netjes zijn werk doen, maar verder gebeurt er niks.