Ik heb alle contacten van de cockpitstekker eruit gehad, voorzichting schoongemaakt en een beetje verder naar binnen gebogen zodat het contact optimaal is. Vervolgens de boel aangesloten en vanaf de zekeringkast tot op de 3 contactpunten van de toerenteller (achterop de cockpit) doorgemeten. Perfect contact, maar de toerenteller werkt nog steeds niet. De 2F toerenteller nog eens aangesloten en die werkt prima.
Ik vrees dat de toerenteller toch kaduuk is. Ik zal maandag op mijn werk kijken of ik daar een lage AC spanning kan opwekken om de toerenteller te testen. Ik heb daar ook een oscilloscope staan, dus dan kan ik direct meten waar het mis gaat mocht ie het niet doen.
Verder vanmiddag de kabelboom aangepast zodat er power en remote aansluiting opzitten voor de radio. Getest en OK bevonden.
To Do:- Origineel Polo 2 stuurtje monteren (overgenomen van forumlid "olop". Moet nog verzonden worden).
- Andere stuurhendelunit monteren (ook overgenomen van "olop").
- Lampjes van de schakelaars vervangen door LED.
- Polo 2 dashboard inbouwen.
- Stukkie slang op de kop tikken van kachelunit naar rechter ventilatierooster.
- Mistlamp achter aansluiten.
- Mistlampen voor aansluiten (heb ik al voorbereid van schakelaar tot zekeringkast).
- Centrale deurvergrendeling fiksen.
- Ruitensproeier achter aansluiten.
- Schakelaskeerring vervangen.
- Achterdemper vervangen.
- Kleine lekkage bij radiateur fiksen.
- Naar de lawaaiige koppeling laten kijken.
- Speling op de schakelpook fiksen/verminderen.
- LM velgen + banden. Ik twijfel nog of ik eerst voor winterbanden zal gaan.
- Vaststellen waar de lichte olielekkage vandaan komt. Kan koppakking zijn, maar ook de nokkenaskeerring.
Hmmm, nog een aardig lijstje. Maar ik zou ook niet weten wat ik moest doen als die punten er niet waren.
De afgelopen 3 weken enorm veel tijd gestoken in de Polo, maar verrekte weinig fotowaardige werkzaamheden. Zodra het dashboard erin komt zal ik weer wat plaatjes schieten.