Weer een dag mee druk geweest. Partijtje googlewerk gehad, maar ben weer wat wijzer.
Remluchtsproeiers dichtgemaakt. Scheelt wel wat, hij wil op zich lager stationair draaien.
Weer een stukje gereden, en bij vollast auto uitgezet-> boegiekleur:
Is naar mijn mening het zelfde als voor de luchtsproeiers dicht gemaakt waren:
Het blijft een raar verhaal zo bij mekaar.. Ik heb weer gecontroleerd op valse lucht, maar kan echt niets vinden..
Zowel met deo (verlaagt toeren) als remmenreiniger (verhoogde toeren) maar niets gevonden.
Ontsteking heen en weer geprobeerd, maar de gasresponse zelf is goed.
Als ik optrek en doorschakel, laat mijn gas los om te schakelen, schiet ie zodra de koppeling ingetrapt wordt iets hoger in toeren, en valt erg langzaam dicht. Motorkap open draait ie stationair lager dan wanneer ik de kap dicht doe. Dan gaat ie vanzelf weer hoger draaien..
Stationair wil ie bij t stoplicht de ene keer wel zakken maar 9 vd 10 keer blijft ie 3000rpm stationair draaien.
Had ook niet het gevoel dat het dichtmaken van de remluchtsproeiers veel verschil maken. Ik kan het iets merken in het trekken tussen 3000 en 6000rpm, maar verder niet echt.
Ben benieuwd of jullie ideeen hebben....