Auteur Topic: Stotter probleem, heel vaag..  (gelezen 2614 keer)

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #15 Gepost op: ma, 15 apr 2013, 08:46:42 »
Vaak een probleem dat een daily een hobby auto is.
Gewoon een goedkope polo erbij nemen en dan op het gemak je kop aanpassen. Kleppen opnieuw inslijpen. Poorten aan inlaat aanpassen enz. Maar goed is jou gk en ik ben niet jij.

Zou ik doen......

Succes! Ben ook wel eens benieuwd naarvt wrappen!
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline Robert van den Berg

  • L86C-0209
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.360
  • Geslacht: Man
  • Robert van den Berg
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #16 Gepost op: ma, 15 apr 2013, 08:58:41 »
Dat is wel een goeie Roel! Dat zal ik nog eens doen! En Ramon je hebt helemaal gelijk, maar ik wheb geen gouden bergen.. Carbs is noodzakelijk, rest komt wel! -thumbsup-
'83 GT, das macht spaß!

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.533
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #17 Gepost op: ma, 15 apr 2013, 09:01:23 »
Maar een inlaatpakking halen bij de automaterialenboer en je hebt je patroon, toch? Die pakking heb je toch nodig om 'm ertegenaan te schroeven?! Heeft Sjon volgens mij ook al 3x geroepen?
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Robert van den Berg

  • L86C-0209
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.360
  • Geslacht: Man
  • Robert van den Berg
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #18 Gepost op: ma, 15 apr 2013, 09:03:14 »
Is besteld! Maar dat leek mij geen zuivere maat eigenlijk..
'83 GT, das macht spaß!

Offline rekordc

  • L86C-0097
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.030
  • Geslacht: Man
  • Martin Voerman
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #19 Gepost op: ma, 15 apr 2013, 09:14:26 »
Stotteren bij 4000+ rpm is bij mijne benzine filter vies of de leiding dicht gezogen. FF los maken en flink blazen richting tank. Dan gaat het weer perfect. ( -uitlachen- Vannacht nog gedaan op de terug reis vanaf Cuijk)
- Onze Eigenste Ozzy Osbourne -

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #20 Gepost op: ma, 15 apr 2013, 09:25:31 »
Robert, bedoel je met zuivere maat de maat van boutpatroon of de aansluiting op inlaatkanalen?

Standaard zit overal tolerantie in. Ook in de zelfbouw inlaat spruitstukken die ik in mijn handen gehad heb. Inlaatpoorten van de kop zijn het makkelijkste aan te passen op opening van de voetplaat.
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline Robert van den Berg

  • L86C-0209
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.360
  • Geslacht: Man
  • Robert van den Berg
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #21 Gepost op: ma, 15 apr 2013, 09:36:32 »
Afgelopen weekend tank en leidingen vervangen, vanaaf idd het filter aan de beurt!
'83 GT, das macht spaß!

Offline rekordc

  • L86C-0097
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.030
  • Geslacht: Man
  • Martin Voerman
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #22 Gepost op: ma, 15 apr 2013, 09:38:40 »
Test eens zonder dop op de tank. Hij kan ook vacuum zuigen.
- Onze Eigenste Ozzy Osbourne -

Offline Robert van den Berg

  • L86C-0209
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.360
  • Geslacht: Man
  • Robert van den Berg
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #23 Gepost op: ma, 15 apr 2013, 10:12:03 »
Ook een goeie! -thumbsup-
'83 GT, das macht spaß!

Offline Robert van den Berg

  • L86C-0209
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.360
  • Geslacht: Man
  • Robert van den Berg
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #24 Gepost op: do, 02 mei 2013, 21:56:03 »
Robert, bedoel je met zuivere maat de maat van boutpatroon of de aansluiting op inlaatkanalen?

Standaard zit overal tolerantie in. Ook in de zelfbouw inlaat spruitstukken die ik in mijn handen gehad heb. Inlaatpoorten van de kop zijn het makkelijkste aan te passen op opening van de voetplaat.


Hoe pak ik dat aan? Kop eraf, aftekenen en er naartoe vijlen??
'83 GT, das macht spaß!

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #25 Gepost op: vr, 03 mei 2013, 10:54:49 »
wil je soms een naadloze overgang?

heb me ooit eens laten vertellen dat kleine oneffenheden juist handig zijn. Deze zorgen voor wervelingen die het mengsel van brandstof en lucht goed mengen.
Maar goed. Kan ook een broodje aap verhaal zijn....

Offline Robert van den Berg

  • L86C-0209
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.360
  • Geslacht: Man
  • Robert van den Berg
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #26 Gepost op: vr, 03 mei 2013, 11:01:39 »
Dat heb ik laatst zelf ook gelezen!
Maar gaat mij om de overgang van spruitstuk naar kop. Daar zit wat maatverschil in..
'83 GT, das macht spaß!

Offline EMP

  • L86C-0185
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.667
  • Geslacht: Man
  • Erik Martijn Pool
    • poloC.nl
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #27 Gepost op: vr, 03 mei 2013, 11:02:49 »
wil je soms een naadloze overgang?

heb me ooit eens laten vertellen dat kleine oneffenheden juist handig zijn. Deze zorgen voor wervelingen die het mengsel van brandstof en lucht goed mengen.
Maar goed. Kan ook een broodje aap verhaal zijn....
zeker geen broodje aap verhaal  -thumbsup-

Offline Robert van den Berg

  • L86C-0209
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.360
  • Geslacht: Man
  • Robert van den Berg
Re: Stotter probleem, heel vaag..
« Reactie #28 Gepost op: vr, 03 mei 2013, 11:24:09 »
Goed te weten -thumbsup-
'83 GT, das macht spaß!