Tsjah, ik ga de vraag toch nog een keer in de groep gooien!
GK kop is helemaal opgekalefaterd, bladibla carbs en flalala schrick binnenwerk etc (<3 S-erg-E)
Nou had ik daar een wel grappige 316/316/113 Schrick nokkenas bij, maar door mijn eigen stommiteit heb ik niet op de kleplift gelet. De 113 in de afmetingen staat als het goed is voor 11,3mm lift, en dat is te groot.
Nou ben ik toch weer contact gaan zoeken met Speed-Equipment (Dbilas-NL) voor het omslijpen van een nokkenas.
Serge gaf aan dat de 316/316 goed moet kunnen in mijn blok bij geregeld gebruik, zolang ik maar niet aan het vliegwiel kwam. Wat ik graag wil weten is wat ik aan Dbilas voor maten moet doorgeven, kleplift gok ik max 10mm, maar ik weet niet goed hoe gek ik moet gaan met grades. Ook vragen ze naar max toerental etc.
Auto wordt gewoon voor zo af en toe naar mijn ouders, woon werk 1a2x per week, dus niet alleen sprintwerk.
Ik heb een 280/280 asje aangeboden gekregen maar dat lijkt me te tam voor de potentie die de GK heeft.
Ben benieuwd naar jullie reacties en ervaringen!
P.s. als je een GK nokkenas in de aanbieding hebt hoor ik dit ook graag!!