Betreft een polo Steilheck 1043cc, 29kw, motorcode GL, bouwjaar 1985.
Vorig jaar heb ik een uitlaatklep (verbrand) en uiteraard de koppakking vervangen omdat de motor onregelmatig en niet stationair liep.
Afgelopen juli begon hij slecht te starten, op 3 cylinders, en als hij warm werd liep hij weer normaal.
Tijdens mijn vakantie heeft hij 6 weken stilgestaan, toen ik terug kwam en hem wilde starten kreeg ik hem niet meer aan het lopen.
Na veelvuldig proberen sloeg hij toch aan maar liep niet meer stationair, ik dacht koppakking.
Inmiddels heb ik de kop er af gehaald, (de koppakking was nog goed) 4 nieuwe uitlaatkleppen laten plaatsen en tevens de kop laten vlakken en afpersen dit i.v.m. eventuele lekkage.
Tevens heb ik nieuwe pakkingen gezet, nieuwe bougie's, bougiekabels, contactpuntjes, condensator, carburateur en een nieuwe carburateurvoet geplaatst, maar de motor loopt nog even beroerd als voorheen.
Ik weet het niet meer, iemand een idee?