Na even gezocht te hebben zonder succes, even een vraag.
Ik heb gelezen over de Wellens blokken bij verlaging van de polo, die je stabilisatorstang naar voren brengen om je wielen weer in originele positie te zetten, in verband met de positie van de veerpoten.
Wat ik begrijp is dat dit gewoon beter stuurt.
Het lijkt mij dat hoe verder de polo verlaagd word, hoe verder de stang naar voren moet, dus dat je wanneer je het echt perfect wil hebben, moet je stabistang dus verder naar voren bij een 80mm verlaging dan bij een 40mm verlaging.
Ik zie maar een type wellemsblokken, dus dit zal verder niet aan de orde zijn, enkel een gedachte.
Nu heb ik gelezen dat een/ 'de' G40 aan de voorzijde 20mm dichter bij de grond staat dan de standaard polo.
Dan lijkt het mij logisch dat er voor de G40 een kortere stabistang gekomen is dan voor de standaard polo's, in plaats van het naar voor plaatsen van de stang.
Kan iemand dit bevestigen, tegenspreken, weerleggen of verklaren? (Een andere creatieve invulling hiervan is ook welkom)
Bij voorbaat dank!