Er is standaard maar 1 spoorstang stelbaar. De andere heb ik nog niet gezien. Is ook eigenlijk niet nodig: je kunt t stuur bij stellen! Bij latere 2-tjes, (en alle 2f's) heeft t stuur er zelfs een fijnere vertanding voor gekregen op 't stuur: zo goed als recht is altijd mogelijk
![lachen :)](http://www.g40.nl/smf/Smileys/86c/biggrin2.gif)
Voorpoot: d'r is verschil tussen een heeel vroege 1 en een 2, (sporing, et remmen etc). maar vanaf 2 is 't allemaal 1 poot-nat
![knipoog ;)](http://www.g40.nl/smf/Smileys/86c/wink.gif)
. D'r zijn wel wat verschillen in het aanzicht, en de bevestiging van de remslangetjes is veranderd, maar het pas allemaal wel. (2 vs 2f)
Uitlijning is qua voorschriften in de loop van de jaren wel iets veranderd, waar de 1 nog postief stond met z'n wieltjes, is dat via 'neutraal' naar 'negatief' gegaan, maar allemaal met maar een .1 graad ofzo: heel weinig.
Je moet niet naar een uitlijnboer die zegt dat de stabi steun niet uit maakt, of wellemsblokken.... Maar een uitlijnboer die wel precies weet hoe t in elkaar steekt,.. hebbie ook niets aan als ie er geen tijd in steekt..
Ik heb m'n 2tone destijds laten uitlijnen bij Anterra (Mark) in Breda (ergens die kant uit).. Gewoon op een zaterdag ochtend. Hij had toen nog niet echt kijk op de uitlijn mogelijkheden, maar we hebben m weer helemaal strak gezet: Stabi-houder versteld, spoorstangen, en een sleufgat gevijlt in de draagarmbevestiging om de poot rechtsvoor naar binnen te trekken: Stond rechtsvoor namelijk meer dan 1 graad negatief
![lachen :)](http://www.g40.nl/smf/Smileys/86c/biggrin2.gif)
Alleen de achterwielen zijn toen niet gesteld: Op standaard hoogte staan de achterwielen ietsje negatief. Als je de Polo verlaagd, vertaald dat zich in een askanteling en daarmee op een licht toespoor.
Als ik t zo hoor, is die uitlijnert waar je toen geweest bent niet echt 'kundig'... Is hij ook degene geweest die je verteld heeft dat de poot krom is? Of is dat met t blote oog waarneembaar?