Auteur Topic: Lang niet gehoord en vooral niet gezien  (gelezen 2805 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Gepost op: do, 28 apr 2005, 16:03:13 »
jeroen ,leeft ie nog?
had hem ook wel verwacht afgelopen meeting in emmen .
en zoja hoe gaat het met hem ?
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #1 Gepost op: do, 28 apr 2005, 16:06:09 »
Ik heb nog wel PM contact met hem gehad de laatste tijd. Hij heeft iig wilde plannen met zijn Transporter!  -naughty-
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #2 Gepost op: do, 28 apr 2005, 17:32:44 »
Toevallig vanochtend eens gemaild....

Wat voor wilde Syncro plannen?
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #3 Gepost op: do, 28 apr 2005, 19:47:32 »
Golf GTI 8v erin lepelen...
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #4 Gepost op: do, 28 apr 2005, 21:32:43 »
Met of zonder Turbo?

Oh god.. Heeft ie ook al een nieuwe bak besteld dan?

Bij de RDW zien ze m aankomen?!
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #5 Gepost op: vr, 29 apr 2005, 23:33:22 »
Zonder... althans die zit er niet bij, weet niet wat hij er nog meer bij gaat kopen... :)
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #6 Gepost op: za, 30 apr 2005, 09:51:05 »
zolang jeroen ook niet verschijnt op meetings als penning meester zal er ook weinig doekoe ge'ind kunnen worden aan lidmaatschap geld .................
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #7 Gepost op: za, 30 apr 2005, 09:51:31 »
Zonder... althans die zit er niet bij, weet niet wat hij er nog meer bij gaat kopen... :)

Bak zit er wel bij.
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Nielzzz

  • L86C-0065
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.211
  • Geslacht: Man
  • Niels Derksen
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #8 Gepost op: za, 30 apr 2005, 10:25:56 »
Hij leeft wel, via Jaap heb ik een e-mail van hem gekregen dat mijn account nu Register-Member is...

Kan nu het 18+ gedeelte in  -wanker-  -wanker-  -wanker- ...
Ik heb een sleutelplek!!!

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #9 Gepost op: za, 30 apr 2005, 10:56:23 »
Ik had het over de turbo schat  -hug-
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Jeroen

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 217
  • Geslacht: Man
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #10 Gepost op: za, 30 apr 2005, 13:28:57 »
Zeker nog levende hier, alleen al een hele tijd heel druk met allerlei andere dingen zo als huis verbouwen, verhuizen, bussen die kapot gaan, polo's die andere motor's krijgen....
O ja en per volgende week andere baan ook nog even waar redelijk veel weekend werk inzit

In januari ben ik met de bv nog even langs gecrosst op een meeting... enfin er zijn natuurlijk nog 2 bestuursleden die gerust op een papiertje kunnen schrijven wie er betaald en dat dan doorgeven aan mij  -hug- of nog liever gewoon overmaken, dan heb ik meteen gegevens erbij.

MAar probeer de volgende meeting er weer bij te zijn, misschien dat lingen ook nog lukt afhankelijk van het werk.

Over de syncro: motor is compleet overleden, en ivm exit grijs meteen maar een benzine erin i.p.v. een diesel, scheelt een klap wegenbelasting ! Die 1800 gti 8v past bijna plug en play, want het dieselblok van de transporter is rechtstreeks uit de golf II geplukt, dus andersom moet geen probleem zijn, ook niet met huidige bak. Gewoon zonder turbo, de bak van de syncro's zijn niet echt geschikt voor >120 pk en >150 nm o.i.d.  
-klus-  Enige nadeel, RDW keuring en naar lelystad, gooi maar een bak leeg.....

Dus ik leef nog en het gaat goed !!!  -prut-  -thumbsup-
grz
Jeroen

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #11 Gepost op: ma, 02 mei 2005, 09:23:02 »
JA...

Zie je wel.. Altijd bezig! Motor overleden? Oi... hij deed t toch eigenlijk prima? Alleen de top snelheid was een beetje minimaal (115? 120?)

8v GTI -> PF blok? Is nooit geleverd in transporter dan ofzo? Lelystad.. fijn. klop uw zak maar leeg! Word t dan meteen de eerste syncro met benzine ipv diesel motor?

Groeten!

(Andere bestuursleden zijn overigens gewoon lamzakken dat ze niet actief geld lopen te innen :)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Jeroen

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 217
  • Geslacht: Man
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #12 Gepost op: di, 03 mei 2005, 10:36:31 »
Het 1600 td blok lustte al aardig wat olie (1 l op 100 km) maar verloor boven de 3500 toeren turbodruk, olielampje zoemde constant, starten kost je een half uur en 2 accu's of de kopellingsplaten van je polo  -boehoe-

Dus dan maar benzine er in. T3 syncro zijn wel met benzine geleverd, maar natuurlijk met de gouweouwe 2.1i Waterboxer.
Wil ik die er inbouwen heb ik niet alleen een redelijk lastig te vinden wbx nodig, maar ook andere syncro versnellingsbak + bijpassend voordiff, en de complete motorsteunen e.d. De 1800 GTI (ws pf, motorcode = onvindbaar) is net zoals de 1600 TD gewoon een 4 in lijn motor, dus alles past daar zo op....
oftewel
 -klus-

Keep u posted.....
grz
Jeroen

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #13 Gepost op: di, 03 mei 2005, 10:55:09 »
1 geluk: Die WBX'en staan ook niet echt als heel betrouwbaar te boek..

en een WBX6 zou 1) niet passen 2) de syncrobak compleet slopen

Maar een 1800 gti blok klinkt mij niet als heel eenvoudig qua inbouwen (geen spinnekop toch?)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Lang niet gehoord en vooral niet gezien
« Reactie #14 Gepost op: di, 03 mei 2005, 14:22:35 »
spinne kop is de simpelste om te gebruiken .deze injectie(eerste versie )loopt zonder computer .
maar een 1.6 td is zo weer gevonden hoor ,zoek maar een golf 2 sloper op op de sloop



je hebt laagvliegers en modelvliegers .