mijn praktijk:
2-tone (MH basis) met GT achteras ( 19mm achtercilinders), 60/60 verlaging, zonder achterbank, en zonder verdeler: blokkeren achter + kont omgooi
maar ook:
Polo 1, door onjuiste levering door de dealer van nieuwe remcilinder achter (19mm ipv 14), zonder verdeler, zonder bekrachtiger; Uitbreek en kont omgooi (zonder verlaging of what so ever)
@gimi purple:
Als je iets doet, doe het dan goed.
Een G40 (of GT) remsysteem bestaat uit:
- remklauwen voor (geventileerde schijven of niet: dat maakt voor de remkracht feitelijk niet uit)
- bijpassende hoofdremcilinder ( nogmaals: uit het hoofd 20 mm)
- rembekrachtiger
- achteras met last-afhankelijke-remkracht-verdeler
- achtertrommels met 19mm zuigers
Een niet GT of G40 (of diesel) systeem is vergelijkbaar, maar heeft:
- niet altijd een rembekrachtiger
- niet altijd een 20mm hoofdremcilinder
- niet altijd een remkrachtverdeler
Om het allemaal een stuk duidelijker te maken:
nu is mijn vraag of ik dan ook de remkracht verdeler of hoe je dat ook noemt wat tegen het voorschot aanzit moet overplaatsen.
foto's zeggen meer dan 1000 woorden