Auteur Topic: Project [67-SL-75] Derby 1 LS  (gelezen 51092 keer)

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #195 Gepost op: zo, 15 mei 2005, 17:44:27 »
Derby I (1977)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #196 Gepost op: zo, 15 mei 2005, 17:59:09 »
goed en nu met freeskopje die metalen uitstulpingen weghalen zodat de slag naar l;inks en rechts groter wordt
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #197 Gepost op: zo, 15 mei 2005, 18:05:23 »
goed en nu met freeskopje die metalen uitstulpingen weghalen zodat de slag naar l;inks en rechts groter wordt

Zoals je ziet ben ik ook daar al mee bezig geweest, maar dat kan verder.........Ik moet natuurlijk nog wel wat vlees overhouden voor de achteruit -klus-
Derby I (1977)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #198 Gepost op: zo, 15 mei 2005, 18:43:22 »
dat kl;opt
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #199 Gepost op: zo, 15 mei 2005, 18:48:55 »
olie druk ,stationair een halve bar ,bij 1500rpm 1 tot 1.5 bar ,bij 4000 rpm boven de 1,5 bar

Zijn dit overigens de waarden die je eigen blok aangeeft of..... -dunno-
Derby I (1977)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #200 Gepost op: zo, 15 mei 2005, 18:52:36 »
nee maar dit zijn normale waardes ,7 bar haal je met een 70 graden en misschien 8000 rpm
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #201 Gepost op: zo, 15 mei 2005, 19:30:13 »
nee maar dit zijn normale waardes ,7 bar haal je met een 70 graden en misschien 8000 rpm

Oke dan hou ik hierover op...... -love- Eerst maar eens rijden met die hap dus.
Derby I (1977)

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #202 Gepost op: zo, 15 mei 2005, 21:07:48 »

Ik denk dat je de schakelstang onder de auto een beetje moet verdraaien. Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn Derby maar het moet wel lukken! Bij mij gaat ie alleen 'n beetje moeilijker in z'n 5.
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #203 Gepost op: zo, 15 mei 2005, 21:37:03 »
Ik denk dat je de schakelstang onder de auto een beetje moet verdraaien. Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn Derby maar het moet wel lukken! Bij mij gaat ie alleen 'n beetje moeilijker in z'n 5.

Zat ik ook al aan te denken toen ik de hele constructie nog eens nalas in Haynes. Ik heb de 1 vaker nodig dan de 5, dus.......Thanks voor de tip overigens! -prut-
Derby I (1977)

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #204 Gepost op: zo, 15 mei 2005, 21:48:30 »
Ik denk dat je de schakelstang onder de auto een beetje moet verdraaien. Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn Derby maar het moet wel lukken! Bij mij gaat ie alleen 'n beetje moeilijker in z'n 5.

Zat ik ook al aan te denken toen ik de hele constructie nog eens nalas in Haynes. Ik heb de 1 vaker nodig dan de 5, dus.......Thanks voor de tip overigens! -prut-

...vedraaien idd en dan gelijk de rechter "aanloopstrip" ook ff verwijderen = weer extra speelruimte.  -prut-

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #205 Gepost op: wo, 18 mei 2005, 20:55:26 »


Logo is een geintje, maar past bij het gebruik van de wagen en blijft er voolopig maar eens op. Vandaag verder een kabel voor de choke gekocht, Pipercross filters die net (niet) passen maar ze zijn er gewoon niet kleiner -wanker- en de synchrometer (met vier meters en slangetjes) opgehaald die binnen was gekomen. Binnenkort maar weer eens een poging doen de zaak verder af te stellen en het veel eerder beloofde filmpje (met geluid) te maken  -naughty-
Derby I (1977)

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.895
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #206 Gepost op: wo, 18 mei 2005, 22:42:42 »
He,he eindelijk dan. -thumbsup-
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #207 Gepost op: do, 19 mei 2005, 19:26:06 »
Kan een van de moderatoren een filmpje plaatsen als ik het met de mail stuur? -hug-
Derby I (1977)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #208 Gepost op: do, 19 mei 2005, 21:50:19 »
hier kun je filmpjes downloaden en linken
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #209 Gepost op: vr, 20 mei 2005, 08:10:46 »
En anders mag je het mij evt. mailen, tot een 40 mb past het wel in mijn mailbox: dennis@polo86c.nl