Auteur Topic: Project [ FP-83-GY ] Polo 1F - Type S - 1980  (gelezen 39954 keer)

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #180 Gepost op: vr, 03 jun 2005, 23:36:40 »
>>
« Laatst bewerkt op: zo, 05 okt 2008, 07:00:25 door Mark »

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.910
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #181 Gepost op: vr, 03 jun 2005, 23:45:20 »
volgens mij was aan de koffie te zien marcel er ook bij  -uitlachen-
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #182 Gepost op: vr, 03 jun 2005, 23:49:22 »
Je zou 't haast denken idd.. :)

Om ff m'n verhaaltje af te maken:

Heb m'n eigen 5F bak er weer achtergeplakt.....maar die was errug smerig en nu was het dus ff het ideale moment om 'm schoon te maken.

Dus het apparaat maar in de spoelbak gemikt.

Komt er in ene een groene ring tevoorschijn....WTF ?
...rij ik daar dus al 2 jaar mee rond, zonder het te weten -gert-
( en jep heb natuurlijk ff aan de flenzen gedraaid... is dik in orde )


« Laatst bewerkt op: zo, 05 okt 2008, 06:37:09 door Mark »

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #183 Gepost op: vr, 03 jun 2005, 23:54:36 »
Groene ring = sper? Ik ben nog steeds niet overtuigd...

Maar verder: goed bezig!  -thumbsup-




Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #184 Gepost op: za, 04 jun 2005, 00:06:30 »
Als ik aan 1 flens draai, draait de andere flens IN DEZELFDE richting mee. Dif en sec. as draaien dus ook mee...
Als je dit bij een standaard bak doet draaien ze tegengesteld, dif en sec. as blijven dus gewoon stilstaan.


Zit dus wel degelijk verschil in, je kun het duidelijk voelen als je 1 flens verdraait en de ander vasthoudt.




Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.899
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #185 Gepost op: za, 04 jun 2005, 00:09:06 »
Sper....gut, wat vervelend voor je...... -moon-

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #186 Gepost op: za, 04 jun 2005, 00:17:20 »
:D

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #187 Gepost op: za, 04 jun 2005, 09:59:48 »
Dat zit dus ook in een 8S bak...

'semi-sper'
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #188 Gepost op: za, 04 jun 2005, 17:49:22 »
'semi-sper'

Psies... iemand misschien enig idee hoeveel % dat dan is -dunno-

Belangrijkste aan deze bak is voor mij iig dat ie een lange 4 heeft.
Scheelt mij nl weer een 5-bak kopen :D




Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #189 Gepost op: za, 04 jun 2005, 17:59:51 »
Mwoah, ...denk dat eventuele koolaanslag nu wel weg is...

( ...5 min later had ik trouwens in ene wel weer koelvl. temp/tank meter, zal wel ergens massa slecht zijn op de print-folie -klus- )



« Laatst bewerkt op: zo, 05 okt 2008, 06:42:24 door Mark »

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #190 Gepost op: za, 04 jun 2005, 19:16:35 »
En de werkele snelheid??

Is een Golf klok, die wijkt flink af  -gert-
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #191 Gepost op: za, 04 jun 2005, 19:46:42 »
Echt wel een Polo klok type "980" hoor  :P

... en voordat iemand over bandenmaten begint te zeuren..195/45-14...en die vallen nog binnen "13inch-fabriekstolleranties"  -moon-

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #192 Gepost op: za, 04 jun 2005, 19:49:07 »
Ochja... ik had wel de wind "in de rug" ...er tegenin deed ie maar 170km/h :)

Offline Thomas

  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.092
  • Geslacht: Man
  • Thomas Smit
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #193 Gepost op: za, 04 jun 2005, 20:32:53 »
-thumbsup-

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #194 Gepost op: za, 04 jun 2005, 23:52:39 »
mooi man ,hh stok al in de hk gelepeld ?
je hebt laagvliegers en modelvliegers .