Heb nog geen bakcode kunnen ontdekken: alleen een zooi cijfers.
Toch nog wat kunnen ontcijferen: DCJ van een 6N 1.3.
(schijnbaar zit erop die bakken semi-sper)
Als dat nou een beetje dezelfde verhoudingen heeft als 8P: zou mooi wezen.
Maar goed: das voor latere zorg. (deze bak gaat eerst open)
Op me gemakkie eerst de 8P erop geschroefd.
Dwz: complete blok + bak uitbouwen gaat net zo snel als alleen bak, maar scheelt een hoop gehannes.
Plus dat ik nog ff wat dingetjes wat netter gemaakt heb in de motorruimte.
Stukkie proefrijden => achteruit, 1, 2, 3, 4 => zijn oke.
(alleen terugschakelen naar 2 is beetje ruw: synchromesring lijkt me)
Verder dan 4e versnelling ben ik niet gekomen => viel onderweg stil.
Na wat zoeken: brandstofpomp deed 't niet meer..........
Teruggesleepd (thanks dude
![duimpje -thumbsup-](http://www.g40.nl/smf/Smileys/86c/thumbsup.gif)
) en doormeten: geen stroom.
Zekeringen oke, relais gecheckd: hmz......relais van injectie-geneuzel zijn natuurlijk weggesnoeid.....
.....en mijn brandstofpomp zoemd normaal altijd als ik h'm op contact hebt staan.....
Op de gok accupool losgegooid => verdomd, we hebben weer brandstofpomp, maar nou wordt 't wel nog vreemder.
Even chef gebeld om te veriferen dat mijn pomp rechtstreeks op contact geschakeld staat: ja dus.
Dan zal me contactblokkie nu wel aan 't doodgaan zijn.
Minder: heb geen poulytrekker om de verloopbus onder 't stuur te demonteren.
Met als gevolg dat ik 't contactslot nog niet eraf kan halen.
Tuurlijk: zoiets gebeurd altijd op zondag.....als de winkels dicht zijn.
En tuurlijk: mot eigenlijk zo snel mogelijk naar apk.
En nog keer tuurlijk: komt Denemarken steeds dichterbij.