En weer een stapje dichterbij: hier een fotootje van de filter grondplaat die pasgemaakt is op de inlaat kant van de carbs.
De kelkjes zijn er voor dit doeleind even af gehaald.
De strategie is nu om voor de door Jaap voorgestelde route te gaan met de "hoekaansluiting" van de G-40.
Deze oplossing zou mits we daarmee "uit de weg van de opbouw" kunnen komen heel elegant kunnen zijn omdat ook de tweede oliedrukschakelaar er dan weer in kan.
De onderdeeltjes worden besteld bij VW.
To do list:
- oliedruk "uit de weg van de opbouw krijgen" met het aansluiten van het originele oliedrukschakelaartje,
- vacuum take off voor de rembekrachtiger aanpassen (want die komt nu tegen de bougiekabels aan),
- de oliedruk, olietemp en AFR metertjes in het dashboard aansluiten zodat we "beeld" hebben voor de proefstart,
- APK afspraak maken zodat de auto weer met APK aangemeld kan worden,
- "rijdbaar" maken om naar Sjon toe te kunnen rijden om de 292 Debiel-as erin te kunnen leggen,
- naar Tovami om de boel te laten afstellen en de vermogensmeting te doen,
- naar een poetsbedrijf om de boel "netjes" te laten maken voordat de Polo onder een hoes de stalling in gaat voor de eerstvolgende meeting met mooi weer.
Vraag: heeft er nog iemand een mooie hoes voor de Steilheck liggen die over mijn Polootje mag?
Groet, Jan.