@ Michiel: van onder naar boven gekeken. Veerpoot, onderste veerschotel, veer, bovenste veerschotel, moer op de zuigerstang van de schokbreker. Die moer drukt tegen de uniball. Kijk even in je Salzmann inbouwhandleiding: je ziet dat de originele bovenste veerschotel nog bovenop je veer gaat en dat de veer onder spanning wordt gehouden met de vreemde afgedraaide moer van Salzmann. Resultaat: alle druk staat op de uniball en de asymmetrische bus waarin die uniball zit drukt met alle macht tegen die borgplaat aan. Borgplaat heeft dus wel degelijk veel te leiden. Bel anders maar even met Marc van Suspension center: misschien dat die het beter kan uitleggen. Het duurde bij mij ook even voordat ik het geloven kon.
@ Serge: Bbbbbbbbbbblllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnggggggggggggggggg
g!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![uitlachen -uitlachen-](http://www.g40.nl/smf/Smileys/86c/uitlachen.gif)
Lach me rot: zometeen is het gewoon zonde om die kap eroverheen te zetten. Talking about die kap: die heb ik niet eens...
F.ck: ik wil die flachschiebers NU! De postbode komt ze maar niet brengen....
Groet, Jan.