Auteur Topic: Project [ xx-xx-xx ] Polo 2 Steilheck  (gelezen 148345 keer)

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #645 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 08:04:52 »
Zwaar k*t Jan! -wanker-
Ik kan je niet aan een ABU helpen. Wél aan een kompleet blok zonder Webers, uitlaat, meters en meer aanbouwdelen die je niet nodig hebt voor rond de € 1.500,00. Die aanbouwdelen kan ik wel los verkopen. Nieuw blok dat in combi met de flachschiebers prima gaat lopen.

Denk er maar eens over na. Succes met de depressie! :D
Derby I (1977)

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #646 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 08:33:23 »
Dat is niet waar wij op zaten te wachten Jan!  :(

Idd, daily scoren en in alle rust naar oorzaak zoeken.

Succes met het zoeken naar dagelijks vervoer...

Op Volksforum staat nog de Van van Arno, voor heel weinig (50 euro), maar wel blok stuk. Heb ik evt. nog wel voor je staan.
Maar kan me voorstellen dat je nu even geen zin hebt in een nieuw projectje... (alhoewel, binnen een dag moet de boel wel weer kunnen rijden)
link

Offline berendd

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.575
  • Geslacht: Man
  • Berend Doedens
    • sportklassiek
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #647 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 10:37:01 »
phoe, das wel even een zure hap..

sta je weer 16 weken terug in de tijd..

succes met de wederopbouw!
algemeen klassieker forum, http://www.sportklassiek.nl

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.899
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #648 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 13:18:46 »
Na foontje van afgelopen weekend komt 't ergste vermoeden dus uit  -boehoe-
Splinters en getik waren voorbode voor grote plof -boehoe-

Helaas ben ik bekend met 't gevoel dat je nu meemaakt......
Uithuilen (polo idd ff van je af zetten) en opnieuw beginnen.
Niet bij de pakken neerzitten en hou 1 ding in gedachten:
"geld gaat kosten, lang zal 't duren, maar goed zal 't komen"

Sterkte Jan.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #649 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 14:34:20 »
-boehoe-  -boehoe-  -boehoe-  -boehoe-  -boehoe-  -boehoe-  -boehoe-  -boehoe-  -boehoe-  -boehoe-  -boehoe-  -boehoe-  -boehoe-  -boehoe-
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #650 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 14:45:52 »
Veeg je tranen weg..

Is er al autopsie gepleegd? Of is er een vermoedelijke oorzaak bekend?
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Jan

  • L86C-0063
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.748
  • Geslacht: Man
  • Naam bij admins bekend
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #651 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 15:15:09 »
Allemaal hartelijk dank voor de bijval: dat helpt de depressie enigszins verzachten.

@ Sjon: yep. Toen ik voor vertrek naar Goes met Serge had gebeld zei hij dat wanneer de oliedruk in orde is het niet de lagers konden zijn. Ik mijzelf maar heel hard doen geloven dat het nog wat overgebleven troep uit het onderblok was, maar niet dus.

@ Jaap: nope, de Zenmaster gaat naar de stalling toe alwaar deze in een flinke winterslaap zal gaan totdat de Polodepressiewolken opgetrokken zijn.

Inmiddels reeds een daily drivertje geregeld.

Groet, Jan.



"It isn't done until it's overdone"

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #652 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 16:43:53 »


De ijsbeer bewaakt uwen polo
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.899
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #653 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 17:35:02 »
Inmiddels reeds een daily drivertje geregeld.

Mooi -thumbsup-

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #654 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 17:36:24 »
Toch wel een polo hè? :P
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #655 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 18:31:30 »
tja als het onderblok met standaard glyco lagers is gereviseerd .pc zuigerveren voor de aea zuigers(deze zijn tevens 1mm platter dan abu )hiervoor dus een stalen koppakking .onderblok draait soepel rond en weggezet onder laken .
kop voorzien van nieuwe stoters en nokkenas .kop gemonteerd op onderblok distributie getimed .blok blijft soepel ronddraaien .
kop is voorzien van fcr carbs welke eerst benzine lekte langs de vlotternaalden .dus deze ook voor noppes nog voorzien van verse vlotternaalden(welke jan in de usa gehaald heeft)en deze niet meer lekten
het zwikkie aan het lopen gehad ,hoorde wel wat ratelen ,maar dat kwam van de carbs af .
ik denk dat doordat de fcrs teveel benzine gegeven hebben dit bij de olie is gekomen .en dus de olie schraal heeft gemaakt .
tja en dus resulteerd dit in een vastloper .en heb jan ook de auto meegegeven met het advies dat deze door een persoon afgesteld moet worden die wel sjoege van die carbs heeft ,fcrs dus .

fiyjt is en blijft .blijft kut
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #656 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 18:39:46 »
Méééén, wat vind ik dit k*t voor je Jan... -boehoe-
Volgende keer als ik je zie mag je even op mn schouder uithuilen  -hug-
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.899
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #657 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 18:40:01 »
Blijft klote idd.

Blok openhalen verteld wellicht de oorzaak?
Niet dat je er nu wat aan hebt, maar toch.....

Offline Thomas

  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.092
  • Geslacht: Man
  • Thomas Smit
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #658 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 18:51:14 »
-boehoe-  :(  -boehoe-  :(  -boehoe-


Tjezus Jan, is echt zwaar klote dit. Ik hoop dat je snel uit je depresie komt.  -hug-

En ga eers maar eens lekker in je daily driver  -sturen-  En als je er weer zin in hebt weer aan het sleutelen gaan.


Sterkte!




Offline Nielzzz

  • L86C-0065
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.211
  • Geslacht: Man
  • Niels Derksen
Project [xx-xx-xx] Polo 2 Steilheck
« Reactie #659 Gepost op: wo, 01 mrt 2006, 19:32:28 »
K*theid eerste klas.

Jan, snuif eens aan je peilstok.

Ruikt die naar benzine?
Heb ik namelijk ook een keer gehad toen die veeeeels te rijk stond, heb toen meteen nieuwe olie er op gedaan.
Zo te horen dus maar goed ook.

Maar goed, slaapje voor de polo en voor jou zal jullie beide wel doen uitrusten toch?
Ik heb een sleutelplek!!!