@ Serge: ik heb alleen wat zitten rondneuzen op Ebay. Dat ding heb ik niet gekocht hoor.
Eerst wil ik wel ff wachten wat de resultaten bij jou zullen gaan zijn met die 294 nok.
Bij mij zitten er splinternieuwe hydro's in met (voor zover ik mij herinner, maar jij mag het zeggen want jij hebt het bezien bij de ombouw) dubbele klepveren?
ALS ik net zo'n nok als jij erin wil koppen, dan moet dat ZONDER verdere aanpassingen kunnen: depklekseltje eraf, stokje eruit, stokje erin, depklekseltje erop en naar Tovami.
Hou jij iebeejj ff in de gaten mocht je nog zo'n stokje als die van jou tegenkomen?
Ik moet mijn max vermogen naar zo'n 6.500 tillen en dat ligt nu op zo'n 5.800. Ik kom dus zo'n 700 rpm tekort.
Deels zal ik een wat "verder doorlopen" van mijn vermogenskromme bereiken door van 36 naar 42 mm te gaan, deels zou ik wat "verder doorlopen" of "verderop pieken" van de vermogenskromme kunnen bereiken met een hetere stok.
De ontsteking die er bij mij op zit: wat zijn de limitaties daarvan ten opzichte van mijn vermogensontwikkeling? Waar zit de funlimiter van mijn ontstekinkje (geen idee waarvandaan die komt maar ik denk zo dat die van een 1,3 injectie blokje komt)?
Dit is topic vervuiling, dus ik zal deze zelfde post in mijn eigen topicje plaatsen, dan kun je er daar op antwoorden voordat er hier bordjes zoals
![off topic ! -off-](http://www.g40.nl/smf/Smileys/86c/offtopic.gif)
gaan verschijnen.
Groet, Jan.