En hier moet ik Alain dan ook gelijk in geven, ik heb mijn contributie ook nog niet betaald, en twijfel heel erg om het te doen, het gaat me niet om die 12,50 die kan ik wel missen, het gaat me meer om het principe..
Begrijp me niet verkeerd ik vind het een heel gezellig forum, met leuke informatie, maar om hier nou 12,50 voor te betalen? Ik ben geen polofiel, ik vind oude auto's leuk, en heb per toeval eigenlijk een audi 50, maar de rest van de polo's heb ik vrij weinig tot niks mee. Ik ga nooit naar een polo-meeting van hier, omdat ik het niet de moeite waard vind om een halve dag te rijden en dan 20 polo's te zien op een openbare parkeerplaats.
Ik zit ook niet echt IN de groep, zoals jullie dat wel allemaal zijn, heb ik ook niet echt behoefte aan, maar vind t leuk om te zien dat jullie er zo van genieten. Ik snap ook niet waarom jullie het zo exclusief voor leden willen maken? Zo duur is een forum onderhouden volgens mij niet (iig niet zo'n klein forum als 86c.nl) en van die erwtensoep en koffie op jullie meetings maak ik geen gebruik. Dus als ik die ledenlijst zie x 12,50 dan vraag ik me toch echt af waar dit voor gebruikt word, is niet mijn zaak om te weten.
Maar met de instelling om alles exclusief te gaan maken voor betalende leden, vraag ik me af waar de leuke hobby-waarde van t forum naartoe gaat, en zal ik me dus ook onttrekken van dit forum, jammer maar helaas, ik zal nog wel afentoe wat posten, maar als ik de trend zie dat alles exclusief voor leden word dan zal dit niet veel zijn..
en daarbij wat alain zegt:
wat moet worden afgeschermd voor de grote alles opkopende en handelende buitenwereld. Dit zie ik een aantal van hier heel erg doen op ebay, overal maar ff snel 1 euro op bieden vooral nos spullen, zodat ze zelf een behoorlijke opslag van spullen hebben, en deze mensen zie ik weinig tot nooit de rest helpen als iemand iets zoekt, terwijl je dit van deze als vooraanstaande leden net zou verwachten. Andere mensen doen dit wel en die waardeer ik ook echt op dit forum.
Uit ander topic:
1) Het foldermateriaal is ook daadwerkelijk in de papieren vorm in ons bezit, d'r is daadwerkelijk voor betaald, en er is veel tijd in gaan zitten om het allemaal online te krijgen.
Ik heb ook een aantal folders en artikelen ooit ingescand en opgestuurd, is alleen nooit de moeite gedaan om dit online te zetten, Ik heb ze toen ook maar op volksforum gewoon in het album gezet. Ik snap niet waarom jullie het niet gewoon leuk kunnen vinden om dit alles gratis en voor niets aan iedereen tentoon te stellen, zo help je toch veel meer mensen, en hier gaat t voor mij toch echt om binnen de hobby, en zal je ook veel meer leden werven, die allemaal hun eigen inbreng hebben..
my 2 cents..