Nou, ideetje...
Zekeringen er uit, auto van contact af.
Pak je multimeter, zet hem op de piep stand/diode test, of als die er niet is de ohm meter.
Houd 1 pinnetje aan een massa deel, bout ofzo, en de andere aan de uitgaande kant van de zekering aansluiting.
Piept die of geeft die 0 aan of bijna 0 dan heb je zowiso sluiting.
(Wel je apparaten afgekoppeld laten!!!).
Als het makkelijk kan zou ik dan waar die 3 draden bij elkaar komen bij de zekering de boel even van elkaar halen, en dan ten opzichte van massa de individuele draden even meten.
Piept die bij 1 (of weer 0 of bijna 0) dan zit daar de sluiting in.
Als dit niet zo makkelijk is, zou ik eerst die sleepcontacten van de toetert proberen.
(Wat dus wel belangerijk is in het hele meet gebeuren is dat de stekkertjes van de apparaten er af zijn!!!).
Dus, clacson stekkertje bij de clacson los, achterlicht lampje er uit, en van de stationair klep.
Als hij bij geen van alle piept, kan het zijn dat je er aan hebt lopen te friemelen, en daardoor even geen sluiting maakt, of dat het in een apparaat zit... Al lijkt me dat niet waarschijnlijk...
Clacson werkte zei je, ik sluit die uit, achterlicht zowiso ook, afslagklep heb ik geen verstand van.
edit: whoops, die had je al afgekoppeld, sorry...
Zo zou ik het doen, maar ik ben elaktricein, geen automonteur.