enkele weken geleden heb ik het lek in mijn uitlaat gedicht. (werd eens tijd)
daarna merkte ik dat de auto langzamer op gang kwam bij snel optrekken.
Met andere woorden.
De HK met GK carb en inlaat heeft blijkbaar als bottleneck al de uitlaat gevonden
Zit dan ook wel nog de standaard uitlaat onder van een 1f
Na dik twee weken ziek op bed en tijd tot nadenken besloten dat het dan toch maar eens binnenkort tijd wordt voor een andere uitlaat.
Helaas geen budget voor een spaghetti en powersprint of iets in die aard.
Dus heeft Frank nog eens gekeken wat er in de garage in limburg ligt en daar ligt in ieder geval nog het voorste deel van een MH. Deze is volgens mij al een stuk groter dan een 1.3 uitlaat in een 1f.
Ik denk dus maar dat ik daar mee begin. Nog even kijken wat ik dan nog nodig heb om de uitlaat aan te passen en wat een leuk eindpotje is om daar aan te hangen.....
Tegelijkertijd zitten denken om toch maar een MH kop te installeren.
vraag is dan of ik dan ook (in comb met GK carb en inlaat) een 3F pretstokje moet inbouwen of dat de standaard MH pretstok voldoende is vanwege de grotere kleppen. Gisteren nog enige tijd gezocht op dit forum en verder maar het gaat vooral om verder opvoeren dus hier was weinig over te vinden.
Iemand suggesties?
Binnenkort maar eens kijken dat ik de spulletjes verzamel (zo ver als nog niet inbezit) en dan maar eens plannen wanneer ik dat ga doen (is meestal het meest lastige probleem)