Ok ik ga hier even verder aangezien ik bijna hetzelfde probleem heb.
Die van mij (1.0 HZ Pierburg 1b3) wil dus ook niet, of anders pulserend, stationair lopen.
Reageerd wél op stationairschroef, alleen die regelt dan zeg maar de 'piek' van het pulseren.
Het ´dal´ is bij vrijwel bij elke instelling van de stationairschroef > uitvallen.
Wanneer de schroef er aardig wat slagen uit is, loopt ie soms even en is het 'dal' zo laag dat het dynamolampje gaat branden.
Dit is met de tweewegklep omzeild, met die aangesloten is het helemaal nooit stationair lopen en stotteren bij lage toeren. (maar pulseert ook)
Totdat ik aan de stationairschroef begon te draaien, liep ie overigens (vaak) wel (pulserend) stationair.
En viel ie soms zomaar uit bij koppeling in trappen voor een kruising. De ene keer wel, de andere keer niet ?!
Vage problemen.. Ik wordt helemaal strontziek van carb's!!!