dan komt hij in dat topic uit met al die verschillende 'uitgesproken' meningen.
Of dat nu zo'n succes is
(
)
Volgens mij, als ik alles goed heb meegelezen, geldt bovenop de opmerking van Serge het volgende:
Elke aanpassing die je aanbrengt van rubber naar plastic betekent:
- directer sturen
- alles komt harder (lees: directer) door in de auto zoals weggeluid, vibraties enz.
Net zoals de vraag: Hoe veel moet ik verlagen en wat is comfortabel geldt hier: Het blijft een persoonlijke afweging.
Je krijgt dan reacties als:
ligt er aan wat je wilt..
Hij kan namelijk ook niet inschatten wat jij wilt en hoe ver je daarmee wilt gaan.....
Hoe sportief wil je rijden en welk comfortverlies heb je hier voor over?
Dat kan niemand voor je beslissen dus blijf je zitten met vele meningen.
Als je goed omlaag gaat zou ik zo ver ik alles heb begrepen in ieder geval de wellemsblokken pakken.
Anders krijgt de afstelboer het allemaal niet meer netjes recht en ga je in de bochten over je banden rollen.
Maar goed, dat had Serge al aangegeven.
Volgens mij kwam ik ooit ergens de stelregel tegen.
alles van 60 / 40 en lager. Bij voorkeur Wellemsblokken.
Het punt is: Ook dat is waarschijnlijk een mening.