Zowww.
Zoals jullie weten wil ik al wel een tijdje weer een polo, en jullie weten ook dat het niet op shiet :p.
Maar in ieder geval ik ben vandaag nog bij een stalling wezen kijken, en ik kreeg nog een afwijzing per mail, en ik wacht nog op 1 reactie.
Maar goed, on-topic:
Ik ben dus al een klein beetje begonnen met leuke dingen bij elkaar zoeken.
Er komt al een Diesel radiator deze kant op, en een tacho met toerenteller (zonder dagteller, sehr selten :p).
Maar goed waar het nu over gaat, de polo (die er komen aat een x) moet een motor hebben.
Ik ben zoals verwacht natuurlijk niet van plan om met een standaard 1.3 MH of NZ te rijden ofzo.
Een GT is leuk een 3F of een GK, maar standaard.
Wat is dus wil is toch geen ABU, i.v.m. lange slag.
Een 1.4 ABD lijkt mij wel wat, ook omdat hij wat toeren waardiger lijkt. (verbeter mij bij fouten).
Maar goed de hydraulische kop wil natuurlijk zonder vaste stoters geen toeren maken, dus of een kop (bewerkt uiteraard) met vaste stoters, of een mechanische kop (uiteraard ook bewerkt.
Dit in combinatie met een scherpe nokkenas, ff laten schrickken :p.
En dan of motorfietscarburateurs er op of injectie.
Mij heugt wel van de NZ dat het afstellen er van bij opvoeren aardig "uitdagend" is.
Lijkt mij wel grappig om er motorfiets carbs op te plaatsen.
Mijn vader kan hiervoor een mooi inlaatspruitstuk maken.
An de andere kant van het blok uiteraard een fachenkrummer.
Maar ik weet niet of deze wilde plannen allemaal te realiseren zijn, of het uberhaubt kan een ABD met een mechanische kop, enz.
Laat maar horen wat jullie er van denken, of dat jullie ideeen hebben voor mij.
Ik bouw nu dus nog niks, ik wil alleen maar even voorbereidend inkopen.