dus past het eigenlijk niet dus?
moet er veel voor aangepast worden en is het veel werk??
gewoon weg laten
altans dat zie je met de g60 laders veel en het kan volgens mij nie veel kwaad als ik het goed begrepen heb gooit hij alleen de overtollige lucht weer terug naar voor de g-lader.
gr maikel,
Sorry, maar de bypass weglaten bij een G-lader verkort de levensduur!!!
Ding heeft wel degelijk de (klein beetje) smering nodig die met de carterdamp mee komt.
Der is over het systeem meer nagedacht dan je denkt, zit niet voor niets bijna 10 jaar ontwikkelingswerk in!!
toch 10 jaar te weinig!!!
aangezien ze toch nog veel kapot gaan ten opzichte van compressors van mercedes en de hedendaagse turbo's (allowel die tegenwoordig op de tdi's ook nie echt heel blijven)
en ze er na een jaar of 7 a8 mee gestopt zijn.
gr maikel
ps want waar is nu die glader op de pompverstuiver gebleven (die trouwens ook vervangen gaat worden voor commenrail)