Sinds ik met 175/50 13 rijdt schraap ik telkens met de einddemper over de grond. en dan praat ik nog niet over drempels
ga v/d week eens kijken hoeveel ruimte ik precies over heb tussen uitlaat/achteras wanneer de auto op de veren rust. (heb 'n paar oprijbokjes opgehaald)
gisteren heb ik de auto op een 2 kolommer gehad, maar kon er weinig mee omdat de achteras op z'n laagste punt zat. heb iig ff bekeken waar en hoe ik precies de uitlaat kon aanpassen, zag er het zelfde uit als bij de vorige polo..
vanaf de middendemper-einddemper bevestiging zit een kleine knik naar beneden, zit te denken om deze aan de einddemper zijde iets te buigen/inslijpen+lassen
dan zou de einddemper tegen de carrosserie aan komen tussen de ophangbeugels. zat te denken om de versteviging aan de onderzijde buis/demper aan buiszijde los te slijpen en iets te buigen en lassen. waardoor de eind zijde wat lager komt en de uitlaatbuis wat dichter op de achteras zit.
nou hebben jullie hier weinig aan
maar ik wou ff weten aangezien dit toch een standaard probleem is (vooral bij verlaagde polo) hoe jullie het hebben opgelost?
bij m'n vorige polo had ik er nog eens een dikke demper aan gelast, maar deze was niet laag genoeg om de grond te raken, wel het laagste punt v/d auto. net als nu