Hallo, ik heb al een tijd lang last van gebok en gestoot in de auto.
Het is van de zomer wel beter geweest, maar nit weg.
Ik kan er niet 8er komen wat het is.
Ontsteking heb ik grotendeels vervangen.
De kabels dus niet, maar die zijn wel goed.
Maar had het er zo eens over met Maikel, en ik most hier maar eens even gaan kijken.
Hij suggereerde mischien iets met kather ontluchting, ofm 1 of andere andere slang. Die loopt van Katter? naar waar de lucht het injectie systeem ingaat.
Maar zoveel weet ik er ook niet van.
Kan het valse lucht ergens zijn?
In ieder geval is het niet op 3 poten volgens Maikel, wand dan gaat de motor wel "schudden" onder de kap, maar dat doet hij dus niet.
Bij gestationeerd lopen gaat i ineens soms minder toeren lopen, en slaat dan bijna af, of slaat dus af. Of je staat voor een stoplicht, en wilt wegrijden, en hij nou ja, hij stoot eerst een keer vooruit, en dan weer ff niks, en dan gaat hij in 1 keer weer. Of je rijd, en hou ineens in, meestal gebeurt dit een aantel keren na elkaar. Er is geen pijl op te trekken wanneer dit kan zijn. Kan bij accelereren, of gasloslaten, maar ook gewoon tijdens het rijden (niet accelereren / remmen). En het kan nog erger. Hij kan ook gaan stoten als een gek. Ja, ook bij hoge snelheden, en dat is absoluut niet prettig.
Ook komt het voor als ik langs de snelweg even stop, op een parkeerplaats om op de kaart te kijken, dat hij gewoon helemaal niet meer op eigen kracht start. Ik denk dat hij in dat geval net in zo'n dip staat.
Maar koude start of zo, vertoont hij geen enel probleem.
Gelukkig was er iemand die even zijn outo er naast wou zetten, en we met startkabels ff gestart hebben. (dat overigens weer perfect!). Nu denken jullie accu is wat mee. Nou accu kan bijna niet, koude start is prima, en accu zit er 3? maanden in of zo.
Ik ben zo'n beetje ten einde raad nu, voor zo ver ik kan bedenken wat verkeerd zou kunnen zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee ofzo?
Genoeg geluld, ik moet weer naar de les.
Niels.