Hart bout t/m hart bout voorste stabipunten:
-Polo 2 classic 1984 = 669mm
-Polo 2f coupe 1992 = 672mm
Hart bout achterste stabipunt t/m hart extra gaatje bij draagarmpunt
(ik neem aan dat je dit gaatje bedoeld, want de bout zelf zit er dwars in, zeg maar):
-Polo 2 classic 1984 = links 360mm, rechts 345mm
-Polo 2f coupe 1992 = links 355mm, rechts 350mm
Hart bout achterste stabipunt t/m hart bout tunnelversteviging:
-Polo 2 classic 1984 = links 610mm, rechts 590mm
-Polo 2f coupe 1992 = links 605mm, rechts 595mm
Met als kanttekening:
-m'n Polo 2 classic is voorzien van Wellems-blokken => kop van de bout zit daardoor iets verder (lager)
van 't stabipunt zelf, waardoor ik ietsje schuin moest meten (schuin is langere afstand, dan recht)
Grote maatverschillen tussen links en rechts bij dit hok: gehele rechterkant heeft ook blikschade,
dus zou me niks verbazen dat de ophanging ook ooit een optater gehad heeft.
Bij 't uitlijnen waren we hier ook al achtergekomen, maar nergens geen laswerk ivm schade kunnen vinden.
-m'n Polo 2f coupe is voorzien van een draagarmbrug => dat extra gaatje bij draagarmpunt was eigenlijk
niet goed te meten, omdat daar ook die brug omheen zit.
En rechts zat 't lage 1.6 carter al iets in de weg, waardoor 'recht' meten niet mogelijk was.
Mocht 't nodig zijn, wil ik ook nog wel ff meten bij me 2f sedan, maar dat lukt dit weekend niet meer......